UKR
Субота 24 Червня 2017 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


06.06.2017

Інформація про результати проведення конкурсу суб’єктів оціночної діяльності

Детальніше

30.05.2017

План проведення дитячих та молодіжних заходів до Міжнародного Дня захисту дітей 01 червня 2017 року

Детальніше

30.05.2017

Козацька тризна по загиблим Українським козакам та по знищенню Запорізької Січі російським царатом в 1775 році.

Детальніше

29.05.2017

ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС

Детальніше

25.05.2017

ОГОЛОШЕННЯ
про проведення конкурсу по визначенню на конкурсних засадах підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу
з підготовки документів на конкурс по визначенню перевізників на право
здійснення пасажирських перевезень в м. Каховці

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні382
Вчора486
На цьому тижні2819
Минулого тижня3468
У цьому місяці11106
Минулого місяця16526
За весь період233810
04.08.15

Інформація по роботі із зверненнями громадян, що надійшли до Каховського міськвиконкому за І півріччя 2015 року.


За І півріччя 2015 року до виконкому Каховської міської ради надійшло 523 письмових звернень, що на 25 звернень більше, ніж за І півріччя 2014 року. Колективних звернень надійшло 19, повторних звернень надійшло 2. З інших інстанцій на розгляд надійшло 11 звернень. Основні питання, з якими звертались громадяни міста - це надання дозволу на встановлення та облаштування автономного опалення, ремонт покрівель, проведення робіт по благоустрою, недостатнє опалення будівель, надання дозволів на проведення реконструкцій помешкань та знесення дерев, з приводу підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги та якості роботи житлово-комунальних підприємств, надання земельної ділянки для будівництва індивідуального житлового будинку, розгляд питань щодо меж земельних ділянок, робота пасажирського транспорту, надання матеріальної допомоги тощо.
На адресу виконкому Каховської міської ради надійшло 132 заяви від ветеранів праці, пенсіонерів та інвалідів. Велика увага приділяється саме цим людям, як найбільш вразливої категорії громадян.
Особлива увага приділялась зверненням, що надходили на адресу Президента України, Кабінету Міністрів, секретаріату Верховної Ради України, народних депутатів України, а також депутатів міської ради. За І півріччя 2015 року таких звернень надійшло 57. За вказаний період з "Урядової гарячої лінії" надійшло 53 звернення, що на 11 звернень менше, ніж аналогічний період минулого року.
Більшість вказаних звернень до виконкому Каховської міської ради надходили на розгляд з Херсонської облдержадміністрації.
Питання, з якими зверталися мешканці міста до вищестоящих органів влади це: надання матеріальної допомоги, житлово-комунальна сфера, соціального захисту та інші питання.
Причини звернень розглядались на апаратних нарадах, в межах повноважень вирішувалися життєво важливі питання заявників.
Результати роботи із зверненнями громадян обговорювались на засіданні виконкому в січні.
Чітко дотримуються графіки особистого прийому громадян міським головою, заступниками міського голови, секретарем міської ради, управліннями та відділами міської ради.
На особистому прийомі побувало 63 мешканця міста. Основні питання, з якими звертались громадяни міста на особистому прийомі - це надання дозволу на встановлення та облаштування автономного опалення, ремонт покрівель, проведення робіт по благоустрою, недостатнє опалення будівель, надання дозволів на проведення реконструкцій помешкань та знесення дерев, з приводу підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги та якості роботи житлово-комунальних підприємств, щодо оплати роботи ліфтів, повернення заощаджень, питання соціального захисту, робота пасажирського транспорту та пільгового проїзду на міських маршрутах, надання матеріальної допомоги тощо.
Згідно з затвердженим головою обласної державної адміністрації графіком, начальниками структурних підрозділів ОДА проводиться прийом громадян міста з особистих питань, яким Каховським міськвиконкомом надається всебічна допомога в проведенні виїзних прийомів (надається приміщення, оголошення про місце та час прийому, тощо)
Цілодобово при виконкомі працює диспетчерська служба „1505", де диспетчери надають всебічну допомогу мешканцям міста в оперативному вирішенню виникаючих проблем.
Інформація про результати роботи із зверненнями громадян щомісячно на апаратних нарадах доводиться до відома працівників управлінь, відділів та служб. Аналізуються звернення громадян, виявляються та усуваються причини, що породжують їх. Надається практична та методична допомога структурним підрозділам міської ради по роботі із зверненнями громадян: управлінню праці та соціального захисту населення, відділу міського господарства, відділу архітектури та містобудування, відділу контролю за використанням комунальної власності, землі, обліку житла, а також комунальним підприємствам та ін. Постійно друкуються регулярні публікації в міській газеті "Каховська зоря" та офіційному web-сайті територіальної громади міста.
Робота з питань звернень громадян у виконкомі Каховської міської ради відбувається згідно з Законами України „Про звернення громадян" та „Про місцеве самоврядування в Україні", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 та інших нормативних актів.
Чітко дотримуються вимоги інструкції з діловодства, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, відповідних документів обласної державної адміністрації.