UKR
Субота 25 Січня 2020 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


15.01.2020

Шановні роботодавці міста Каховка

Детальніше

15.01.2020

Відділ економіки, комунального майна та землі звертає Вашу увагу, що з 01.01.2020 року на території міста Каховки введено в дію нові розміри ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, які встановлено рішенням сесії Каховської міської ради від 20.06.2019№ 1644/80 “ Про місцеві податки та збори”

Детальніше

14.01.2020

Оголошення про проведення конкурсу на визначення виконавця послуги з вивезення твердих побутових відходів в м.Каховка

Детальніше

11.01.2020

Оголошення
про проведення громадських слухань
проекту рішення міської ради "Про Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури м. Каховки"

Детальніше

08.01.2020

КПТМ «Каховтеплокомуненерго» повідомляє про прийняте рішення щодо перегляду в грудні 2019 року плати на послугу з централізованого опалення для потреб населення, в зв’язку із зміною ціни на природний газ.

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні291
Вчора847
На цьому тижні5256
Минулого тижня6660
У цьому місяці21717
Минулого місяця23255
За весь період704458
09.03.16

Інформація по роботі із зверненнями громадян, що надійшли до Каховського міськвиконкому за 2015 рік.


За 2015 рік до виконкому Каховської міської ради надійшло 739 письмових звернень, що на 106 звернень більше, ніж за 2014 рік. Колективних звернень надійшло 105, повторних звернень надійшло 12. З інших інстанцій на розгляд надійшло 19 звернень. Основні питання, з якими звертались громадяни міста - це надання дозволу на встановлення та облаштування автономного опалення, ремонт покрівель, проведення робіт по благоустрою, недостатнє опалення будівель, надання дозволів на проведення реконструкцій помешкань та знесення дерев, з приводу підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги та якості роботи житлово-комунальних підприємств, надання земельної ділянки для будівництва індивідуального житлового будинку, розгляд питань щодо меж земельних ділянок, робота пасажирського транспорту, надання матеріальної допомоги тощо.
На адресу виконкому Каховської міської ради надійшло 283 заяви від ветеранів праці, пенсіонерів та інвалідів, учасників АТО. Велика увага приділяється саме цим людям, як найбільш вразливої категорії громадян.
Особлива увага приділялась зверненням, що надходили на адресу Президента України, Кабінету Міністрів, секретаріату Верховної Ради України, народних депутатів України, а також депутатів міської ради. За 2015 рік таких звернень надійшло 72. За вказаний період з "Урядової гарячої лінії" надійшло 203 звернення.
Більшість вказаних звернень до виконкому Каховської міської ради надходили на розгляд з Херсонської облдержадміністрації.
Питання, з якими зверталися мешканці міста до вищестоящих органів влади це: надання матеріальної допомоги, житлово-комунальна сфера, соціального захисту та інші питання.
Причини звернень розглядались на апаратних нарадах, в межах повноважень вирішувалися життєво важливі питання заявників.
Результати роботи із зверненнями громадян обговорювались на засіданні виконкому в січні та липні 2015 року.
Чітко дотримуються графіки особистого прийому громадян міським головою, заступниками міського голови, секретарем міської ради, управліннями та відділами міської ради.
На особистому прийомі побувало 302 мешканця міста. Основні питання, з якими звертались громадяни міста на особистому прийомі - це надання дозволу на встановлення та облаштування автономного опалення, ремонт покрівель, проведення робіт по благоустрою, недостатнє опалення будівель, надання дозволів на проведення реконструкцій помешкань та знесення дерев, з приводу підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги та якості роботи житлово-комунальних підприємств, щодо оплати роботи ліфтів, повернення заощаджень, питання соціального захисту, робота пасажирського транспорту та пільгового проїзду на міських маршрутах, надання матеріальної допомоги тощо.
Згідно з затвердженим головою обласної державної адміністрації графіком, начальниками структурних підрозділів ОДА проводились прийом громадян міста з особистих питань, яким Каховським міськвиконкомом надавалась всебічна допомога в проведенні виїзних прийомів (надається приміщення, оголошення про місце та час прийому, тощо).
Цілодобово при виконкомі працює диспетчерська служба „1505", де диспетчери надають всебічну допомогу мешканцям міста в оперативному вирішенню виникаючих проблем.
Інформація про результати роботи із зверненнями громадян щомісячно на апаратних нарадах доводиться до відома працівників управлінь, відділів та служб. Аналізуються звернення громадян, виявляються та усуваються причини, що породжують їх. Надавалась практична та методична допомога структурним підрозділам міської ради по роботі із зверненнями громадян: управлінню праці та соціального захисту населення, відділу міського господарства, відділу архітектури та містобудування, відділу контролю за використанням комунальної власності, землі, обліку житла, а також комунальним підприємствам та ін. Постійно друкувались регулярні публікації в міській газеті "Каховська зоря" та офіційному web-сайті територіальної громади міста.
Робота з питань звернень громадян у виконкомі Каховської міської ради відбувається згідно з Законами України „Про звернення громадян" та „Про місцеве самоврядування в Україні", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 та інших нормативних актів.
Чітко дотримуються вимоги інструкції з діловодства, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, відповідних документів обласної державної адміністрації.