UKR
Середа 26 Квітня 2017 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


24.04.2017

Рішенням конкурсної комісії від 14.04.2017 р. з відбору суб’єктів оціночної діяльності для здійснення експертної грошової оцінки земельних ділянок, які розташовані за адресою:

Детальніше

20.04.2017

Оголошується конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки комунального майна територіальної громади міста - частини 1 поверху будівлі за адресою м. Каховка, вул. Велика Куликовська, 103 з метою надання в оренду.

Детальніше

19.04.2017

21 квітня 2017 року о 16.00 біля будинку по вулиці Панкеєвська ( колишня - Карла Лібкнехта), 114 відбудуться звіти депутатів Каховської міської ради

Детальніше

18.04.2017

УВАГА!

Детальніше

13.04.2017

ОГОЛОШУЄТЬСЯ
КОНКУРС З ВІДБОРУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
З ОЦІНКИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні146
Вчора599
На цьому тижні1342
Минулого тижня3735
У цьому місяці13322
Минулого місяця15000
За весь період203683
02.03.16

Фонд соціального захисту інвалідів завжди готовий допомогти особам з інвалідністю пройти професійну підготовку, перепідготовку або підвищити свою кваліфікацію


Перший крок. Заявник звертається (із заявою) до територіального відділення Фонду за місцем реєстрації проживання і надає наступні

документи:

копію паспорта (1, 2, 11 сторінки), а також, за потреби, копію паспорта законного представника інваліда, документа, що підтверджує його

повноваження;

 

копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі якщо заявник - фізична особа є внутрішньо переміщеною

 

особою) згідно з додатком до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого

 

постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 509 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 серпня

2015 року № 636);

копію свідоцтва про народження дитини-інваліда, копію паспорта законного представника дитини-інваліда, документа, що підтверджує

           його повноваження;

копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або паспорта з позначкою щодо наявності права здійснювати будь-які платежі без

ідентифікаційного номера;

копію довідки МСЕК про встановлення інвалідності (для дітей-інвалідів - висновок ЛКК);

копію індивідуальної програми реабілітації інваліда (дитини-інваліда);

копію документа державного зразка про освіту (повну загальну середню освіту, базову загальну освіту);

копію сертифіката Українського центру оцінювання якості освіти (за наявності);

повідомлення навчального закладу, що підтверджує його готовність надати освітні послуги інваліду;

документ, що підтверджує вартість надання освітніх послуг за навчальний рік посеместрово.

Другий крок. Між надавачем освітніх послуг, платником (відділенням Фонду) та одержувачем послуг (студентом, учнем) укладається договір про відшкодування витрат на навчання та перекваліфікацію.

Третій крок. Територіальне відділення Фонду відшкодовує навчальному закладу витрати за навчання інвалідів в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом на відповідний бюджетний рік, у міру надходження коштів з Державного бюджету України шляхом посеместрового переказу коштів на рахунок навчального закладу в безготівковому порядку за умови відсутності в інваліда незадовільних оцінок за результатами екзаменаційної сесії за попередній семестр.

За більш детальною інформацією звертайтеся до територіальних відділень Фонду соціального захисту інвалідів!

 

Офіційний веб-сайт Фонду соціального захисту інвалідів: www.ispf.gov.ua