UKR
Неділя 16 Грудня 2018 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


11.12.2018

Інформація для громадян які потребують допомоги у працевлаштуванні

Детальніше

16.11.2018

Шановні мешканці міста!

Детальніше

14.11.2018

Звернення до керівників підприємств, установ та організацій всіх форм власності, жителів міста Каховки

Детальніше

08.11.2018

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Детальніше

08.11.2018

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні261
Вчора644
На цьому тижні4455
Минулого тижня5296
У цьому місяці11410
Минулого місяця23183
За весь період494043
02.03.16

Фонд соціального захисту інвалідів завжди готовий допомогти особам з інвалідністю пройти професійну підготовку, перепідготовку або підвищити свою кваліфікацію


Перший крок. Заявник звертається (із заявою) до територіального відділення Фонду за місцем реєстрації проживання і надає наступні

документи:

копію паспорта (1, 2, 11 сторінки), а також, за потреби, копію паспорта законного представника інваліда, документа, що підтверджує його

повноваження;

 

копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі якщо заявник - фізична особа є внутрішньо переміщеною

 

особою) згідно з додатком до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого

 

постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 509 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 серпня

2015 року № 636);

копію свідоцтва про народження дитини-інваліда, копію паспорта законного представника дитини-інваліда, документа, що підтверджує

           його повноваження;

копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або паспорта з позначкою щодо наявності права здійснювати будь-які платежі без

ідентифікаційного номера;

копію довідки МСЕК про встановлення інвалідності (для дітей-інвалідів - висновок ЛКК);

копію індивідуальної програми реабілітації інваліда (дитини-інваліда);

копію документа державного зразка про освіту (повну загальну середню освіту, базову загальну освіту);

копію сертифіката Українського центру оцінювання якості освіти (за наявності);

повідомлення навчального закладу, що підтверджує його готовність надати освітні послуги інваліду;

документ, що підтверджує вартість надання освітніх послуг за навчальний рік посеместрово.

Другий крок. Між надавачем освітніх послуг, платником (відділенням Фонду) та одержувачем послуг (студентом, учнем) укладається договір про відшкодування витрат на навчання та перекваліфікацію.

Третій крок. Територіальне відділення Фонду відшкодовує навчальному закладу витрати за навчання інвалідів в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом на відповідний бюджетний рік, у міру надходження коштів з Державного бюджету України шляхом посеместрового переказу коштів на рахунок навчального закладу в безготівковому порядку за умови відсутності в інваліда незадовільних оцінок за результатами екзаменаційної сесії за попередній семестр.

За більш детальною інформацією звертайтеся до територіальних відділень Фонду соціального захисту інвалідів!

 

Офіційний веб-сайт Фонду соціального захисту інвалідів: www.ispf.gov.ua