UKR
Четвер 27 Квітня 2017 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


24.04.2017

Рішенням конкурсної комісії від 14.04.2017 р. з відбору суб’єктів оціночної діяльності для здійснення експертної грошової оцінки земельних ділянок, які розташовані за адресою:

Детальніше

20.04.2017

Оголошується конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки комунального майна територіальної громади міста - частини 1 поверху будівлі за адресою м. Каховка, вул. Велика Куликовська, 103 з метою надання в оренду.

Детальніше

19.04.2017

21 квітня 2017 року о 16.00 біля будинку по вулиці Панкеєвська ( колишня - Карла Лібкнехта), 114 відбудуться звіти депутатів Каховської міської ради

Детальніше

18.04.2017

УВАГА!

Детальніше

13.04.2017

ОГОЛОШУЄТЬСЯ
КОНКУРС З ВІДБОРУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
З ОЦІНКИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні489
Вчора675
На цьому тижні2360
Минулого тижня3735
У цьому місяці14340
Минулого місяця15000
За весь період204701
16.06.16

Адміністративні послуги


ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ СПОСОБІВ УЧАСТІ У ВИХОВАННІ ДИТИНИ ТОГО З БАТЬКІВ, ХТО ПРОЖИВАЄ ОКРЕМО ВІД НЕЇ

1. Заява одного з батьків
2. Копія паспорта
3. довідка з місця проживання, про склад сім’ї та реєстрацію або витяг з домової книги;
4. Копія свідоцтва про шлюб або про розлучення
5. Копія свідоцтва про народження дитини (дітей)
6. Акт обстеження житлово-побутових умов (за потребою)


ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ОПІКИ (ПІКЛУВАННЯ) ДЛЯ КАНДИДАТА В ОПІКУНИ
1. Копія паспорта
2. Довідка про склад сім’ї опікуна (піклувальника)
3. Висновок про стан здоров’я;
- опікуна (піклувальника);
- членів сім’ї, що проживають разом з ним (обстеження наркологом, венерологом, психіатром, фтізіатром)
4. Довідка про наявність чи відсутність судимості кандидата в опікуни;
5. Документ що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням кандидата в опікуни;
6. Рекомендація щодо включення кандидата в опікуни до єдиного банку (Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді);
7. Довідка про проходження курсу навчання з виховання дитини;
8. Згода всіх повнолітніх членів родини, які проживають з особою (засвідчену нотаріально або написану власноручно в присутності працівника служби при наявності паспорта, включно діти з 7 років);
9. Довідка про доходи за 6 місяців;
10. Копія свідоцтва про шлюб (при наявності);
11. Акт обстеження житлово-побутових умов (проводиться безпосередньо працівником служби);
12. Заява про згоду на тимчасове проживання дитини в сім’ї (для рідних та близьких).
Заява про бажання взяти під опіку дитину.
13. Характеристика на кандидата в опікуни з місця роботи та місця проживання.
14. Згода на обробку даних.
Строк дії документів 1 рік


ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ
ДЛЯ НАДАННЯ ВИСНОВКУ ПРО ДОЦІЛЬНІСТЬ НЕДОЦІЛЬНІСТЬ
ПОЗБАВЛЕННЯ БАТЬКІВСЬКИХ ПРАВ
1. Заява того з батьків, хто буде позивачем у суді
2. Копії паспортів батьків
3. Заяви на бланках про згоду щодо надання персональної інформації
4. Копії свідоцтв про народження (паспортів) дітей
5. Копія свідоцтва про шлюб (розірвання шлюбу)
6. Довідка про склад сім’ї
7. Характеристика дитини (дітей)
8. Акт обстеження житлово- побутових умов
9. Пояснення не менше 2-х свідків
10. Копія довідки з ВДВС МРУЮ про несплату аліментів
11. Пояснення дитини

 

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО НАДАННЯ ЗГОДИ НА НОТАРІАЛЬНЕ ПОСВІДЧЕННЯ ПРАВОЧИНІВ ЩОДО МАЙНА

1. Заяви батьків (опікунів)
2. Заява від дитини (з 14 років)
3. Копії паспортів батьків
4. Копії реєстраційного номера платника податків
5. Копії свідоцтв про народження (паспортів) дітей
6. Копія свідоцтва про шлюб (розірвання шлюбу)
7. Довідка про склад сім’ї
8. Копія домової книги
9. Копія технічного паспорту
10. Копія акту на земельну ділянку (за потребою)
11. Копії правовстановлюючих документів на майно, житло (свідоцтво про право власності тощо)
12. Копія Витягу з державного реєстру речових прав на нерухоме майно
13. Інші документи за потребою.