UKR
П'ятниця 21 Липня 2017 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


29.06.2017

Запрошуємо підприємців і виробників стати учасниками зустрічі з директором Канадсько-української торгової палати Еммою Турос 4 липня об 11 годині у Херсоні за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 7, Херсон (Конгрес-холл).

Детальніше

06.06.2017

Інформація про результати проведення конкурсу суб’єктів оціночної діяльності

Детальніше

30.05.2017

План проведення дитячих та молодіжних заходів до Міжнародного Дня захисту дітей 01 червня 2017 року

Детальніше

30.05.2017

Козацька тризна по загиблим Українським козакам та по знищенню Запорізької Січі російським царатом в 1775 році.

Детальніше

29.05.2017

ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні169
Вчора224
На цьому тижні1279
Минулого тижня3090
У цьому місяці8502
Минулого місяця13930
За весь період245136
27.03.15

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ


ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ

РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ

Зміст проекту: проект рішення Каховської міської ради „Про внесення змін і доповнень до рішення міської ради від 31.10.2013 року № 868/46 «Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста Каховки».

Адреса розробника: м. Каховка, вул. К.Маркса, 103, відділ економіки та розвитку міста Каховської міської ради, (05536) 2-01-04, 4-13-01.

Спосіб оприлюднення: розміщення на офіційному сайті територіальної громади міста: kakhovka-rada.gov.ua.

Зауваження та пропозиції від фізичних, юридичних осіб їх об’єднань, надати в письмовій формі на адресу розробника, протягом місяця.

 

 

Про внесення змін і доповнень до рішення

міської ради від 31.10.2013 року № 868/46

Про встановлення податку на нерухоме майно,

відмінне від земельної ділянки, на території

міста Каховки»

 

 

Відповідно до статтей 7, 10, 12, 265 Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями), керуючись пунктом 24 частини 1 статті 26 та частиною 5 статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. В Положення про порядок справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста Каховки, затвердженого рішенням міської ради від 31.10.2013 року № 868/46, внести наступні зміни та доповнення:

слова «житлова площа» в усіх відмінках замінити словами «загальна площа» у відповідному відмінку;

абзац перший пункту 6.3. розділу 6 після слів «що перебувають у власності» доповнити словами «фізичних осіб або релігійних організацій України»;

абзац третій пункту 9.2. розділу 9 після слів «що забезпечує формування та реалізує державну» доповнити словом «податкову».

2.Відділу економіки та розвитку міста (Демяненко М.Ю.) забезпечити оприлюднення даного рішення на офіційному сайті міста: kakhovka-rada.gov.ua.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію міської ради з питань планування фінансів, бюджету, та оподаткування (І.В. Хомінець).

 

Міський голова О.П.Карасевич

 

АНАЛІЗ

РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

до проекту рішення Каховської міської ради “Про внесення змін і доповнень до рішення міської ради від 31.10.2013 року № 868/46 „Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста Каховки»

 

  1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

Згідно статті 10 розділу І «Загальні положення» Податкового Кодексу України до складу місцевих податків та зборів включений податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, платниками якого є власники об’єктів житлової нерухомості. Зарахування цього збору до міського бюджету в повному обсязі дозволить частково компенсувати втрати міського бюджету від ліквідації таких податків як ринковий збір та комунальний податок. Проте його роль не обмежується тільки наповненням дохідної частини міського бюджету, адже порядок адміністрування даного податку побудований так, щоб сприяти детінізації майнових відносин, розвитку інституту приватної власності, зменшенню неконтрольованого зростання цін на житло.
Ефективність застосування податку на нерухомість засвідчує світовий досвід. Нерухоме майно є зручним об’єктом для оподаткування та контролю за ним, адже існують вимоги щодо документального затвердження права власності на таке майно.
Стаття 12 розділу І «Загальні положення» Кодексу надає право міським радам в межах своїх повноважень приймати рішення про встановлення місцевих податків та зборів. Врегулювання питання щодо встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, можливо шляхом розробки та затвердження рішення міської ради з урахуванням норм статті 265 розділу XII «Місцеві податки та збори» Податкового кодексу України, яким податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, вводився в дію з 01.01.2012 року.
В зв”язку з прийняттям Закону України від 27.04.2014 Р. № 1166- VII в рішення міської ради від 31.10.2013 року № 868/46 “Про встановлення податку на
нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста Каховки” необхідно внести зміни та доповнення.

Проблема, яку планується розв’язати з прийняттям даного рішення, полягає в приведенні регуляторного акту місцевого рівня до чинного законодавства, що, в свою чергу, забезпечить збільшення надходжень до міського бюджету.

 

  1. Цілі державного регулювання:


- врегулювати ситуацію на ринку житла;
- збільшити частину власних надходжень міського бюджету;
- збільшити витрати на фінансування покладених на органи місцевого самоврядування повноважень завдяки додатковим надходженням коштів.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей

 

Альтернатива до прийняття запропонованого регуляторного акта відсутня, у зв’язку з тим, що згідно статті 10 розділу І «Загальні положення» Податкового Кодексу України податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є обов’язковим для встановлення міською радою.

4. Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.


Механізмом розв’язання такої проблеми є прийняття рішення Каховської міської ради з внесенням змін і доповнень до раніш прийнятого рішення. Також необхідно забезпечити інформування громадськості міста про зміни та доповнення до регуляторного акта шляхом його розміщення на інформаційній сторінці офіційного сайту територіальної громади міста (kakhovka-
rada.gov.ua.).

5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

 


Оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта.
Прийняття вищезазначеного рішення міської ради надає можливість:

- отримати додаткові надходження до міського бюджету від осіб, які є платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
- збільшити обсяги видатків для забезпечення фінансування повноважень органів місцевого самоврядування.
- здійснити планування та прогнозування надходжень від податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, при формуванні міського бюджету.
Державний нагляд та контроль за додержанням вимог акта.

Державний нагляд та контроль за додержанням вимог акта здійснюється у відповідності з вимогами Податкового кодексу України та чинного законодавства Каховською ОДПІ Головного управління Міндоходів у Херсонській області.

 

6. Очікувані результатів від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат.

 

Аналіз вигод та витрат.

Впровадження в дію даного проекту рішення дає можливість отримати наступні вигоди та витрати суб’єктів господарювання, громадян, органів місцевої влади.


^ Таблиця вигод та витрат проекту рішення

Сфери впливу Вигоди Витрати
Інтереси держави Приведення нормативних актів місцевого самоврядування у відповідність до Податкового Кодексу України, удосконалення системи місцевого оподаткування, використання світового досвіду з питань місцевого оподаткування.Підвищення рівня використання економічних ресурсів міста. Витрати на адміністрування регуляторного акта.
Інтереси суб»єктів господарювання Регулювання ситуації на ринку житла. Витрати на сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, суб»єктами господарювання, які мають у власності об»єкти житлової нерухомості, які підлягають оподаткуванню.
Інтереси громадян Для фізичних осіб – платників податку встановлено пільги у вигляді зменшення бази оподаткування по кожному з видівБудівель в розмірах, передбачених відповідними нормами Кодексу.Надходження коштів від осіб, які є платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, будуть спрямовані на вирішення соціальних проблем населення міста. Збільшення витрат власників престижних котеджів та тих громадян, які мають у власності декілька помешкань.


Впровадження вимог такого регуляторного акта державними органами не потребує додаткових витрат з бюджету, оскільки здійснюватиметься в межах повноважень відповідних органів, але потребує часових витрат суб’єктів господарювання, які мають у власності об’єкти житлової нерухомості, які підлягатимуть оподаткуванню, на розрахунок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та ведення обліку та надання податкової звітності.

Сплату податку можна вважати витратою для власників престижних котеджів та громадян, які мають у власності декілька помешкань і використовують їх з комерційною метою, але територіальна громада міста в цілому буде мати можливість покращити інфраструктуру міста за рахунок додаткових надходжень.

7. Строк дії регуляторного акта

 

Термін дії запропонованого регуляторного акта необмежений, оскільки його прийняття необхідне для постійного дотримання фізичними та юридичними особами, які є власниками об»єктів житлової нерухомості.

Рішення діятиме до змін в чинному законодавстві, до прийняття нового рішення або внесення змін і доповнень.

 

8. Показники результативності регуляторного акта.

 

Відстеження проблемної ситуації, на врегулювання якої спрямовується дія регуляторного акта, здійснюється у встановленому законодавством порядку за кількісними і якісними показниками з використанням статистичного метода одержання результатів відстеження.

Кількісні показники результативності акта - розмір надходжень від сплати податку до міського бюджету.

Якісні показники результативності акта – збільшення видатків на соціальну сферу від надходжень до міського бюджету.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регуляторного акта.

 

Відстеження результативності вказаного регуляторного акту буде здійснюватися згідно з методикою, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів від 11.03.2004 №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», у межах строків, встановлених ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

В разі прийняття запропонованого рішення буде здійснено базове, повторне та періодичне відстеження його результативності.
Базове відстеження здійснюється до дня набрання чинності цим регуляторним актом на основі змін чинного законодавства.
Повторне відстеження передбачається здійснити через 1 рік після набрання чинності регуляторного акту шляхом аналізу статистичної інформації та моніторингу надходжень податку.
Періодичні відстеження результативності регуляторного акту будуть здійснюватись через кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акту.

Відстеження результативності рішення буде здійснюватись за наступними показниками:

Захід Відповідальний за виконання
Надання інформації щодо кількості платників податку Каховська ОДПІ
Надання інформації щодо сум надходжень до міського бюджету Міське фінансове управління Каховської міської ради
Аналіз та відстеження рішення Відділ економіки та розвитку міста спільно з міським фінансовим управлінням

 

Заступник міського голови з

питань діяльності виконавчих

органів ради І.М. Орєхов