UKR
П'ятниця 28 Квітня 2017 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


24.04.2017

Рішенням конкурсної комісії від 14.04.2017 р. з відбору суб’єктів оціночної діяльності для здійснення експертної грошової оцінки земельних ділянок, які розташовані за адресою:

Детальніше

20.04.2017

Оголошується конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки комунального майна територіальної громади міста - частини 1 поверху будівлі за адресою м. Каховка, вул. Велика Куликовська, 103 з метою надання в оренду.

Детальніше

19.04.2017

21 квітня 2017 року о 16.00 біля будинку по вулиці Панкеєвська ( колишня - Карла Лібкнехта), 114 відбудуться звіти депутатів Каховської міської ради

Детальніше

18.04.2017

УВАГА!

Детальніше

13.04.2017

ОГОЛОШУЄТЬСЯ
КОНКУРС З ВІДБОРУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
З ОЦІНКИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні471
Вчора592
На цьому тижні2934
Минулого тижня3735
У цьому місяці14914
Минулого місяця15000
За весь період205275
27.03.15

Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста Каховки


 

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ

РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ

Зміст проекту: проектрішення Каховської міської ради „Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста Каховки».

Адреса розробника: м. Каховка, вул. К.Маркса, 103, відділ економіки та розвитку міста Каховської міської ради, (05536) 2-01-04, 4-09-79.

Спосіб оприлюднення: розміщення на офіційному сайті територіальної громади міста: kakhovka-rada.gov.ua.

Зауваження та пропозиції від фізичних, юридичних осіб їх об’єднань, надати в письмовій формі на адресу розробника, протягом одного місяця.

 

 

ПРОЕКТ

 

Про встановлення податку на

нерухоме майно, відмінне від земельної

ділянки, на території міста Каховки

 

 

Відповідно до статтей 7, 10, 12, 265 Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями), керуючись пунктом 24 частини 1 статті 26 та частиною 5 статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Встановити на території м. Каховки податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

2. Затвердити Положення про порядок справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста Каховки (додається).

3.Відділу економіки та розвитку міста (Демяненко М.Ю.) забезпечити оприлюднення даного рішення в газеті “Каховська зоря” та на офіційному сайті міста: kakhovka-rada.gov.ua.

4. Рішення набирає чинності з 01 січня 2014 року.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію міської ради з питань планування фінансів, бюджету, та оподаткування (І.В. Хомінець)

 

 

Міський голова О.П.Карасевич

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення міської ради

__________ № ______

 

Положення

про порядок справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста Каховки

 

1. Загальні положення

 

Дане Положення про порядок справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста Каховки (далі — Положення) розробленовідповідно до статтей 7, 10, 12, 265 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2756-VІ (із змінами та доповненнями) (далі-ПКУ), пункту 24 частини 1 статті 26 та частини 5 статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

 

2. Визначення термінів

 

Об’єкти житлової нерухомості - будівлі, віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду, дачні та садові будинки. Об’єкти житлової нерухомості поділяються на такі типи:

житловий будинок - будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання. Житлові будинки поділяються на житлові будинки садибного типу та житлові будинки квартирного типу різної поверховості;

житловий будинок садибного типу - житловий будинок,

розташований на окремій земельній ділянці, який складається із житлових та

допоміжних (нежитлових) приміщень;

прибудова до житлового будинку - частина будинку, розташована поза контуром його капітальних зовнішніх стін, і яка має з основною частиною будинку одну (або більше) спільну капітальну стіну;

квартира - ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання;

котедж - одно-, півтораповерховий будинок невеликої житлової площі для постійного чи тимчасового проживання з присадибною ділянкою;

кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах – ізольовані

помешкання в квартирі, в якій мешкають двоє чи більше квартиронаймачів;

садовий будинок - будинок для літнього (сезонного) використання, який в питаннях нормування площі забудови, зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання не відповідає нормативам, установленим для житлових будинків;

дачний будинок - житловий будинок для використання протягом року з метою позаміського відпочинку.

 

2. Платники податку

 

2.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової нерухомості.

2.2. Визначення платників податку в разі перебування об»єктів житлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:

2.2.1. якщо об»єкт житлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

2.2.2. якщо об»єкт житлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

2.2.3. якщо об»єкт житлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

 

3. Об’єкт оподаткування

 

3.1. Об»єктом оподаткування є об»єкт житлової нерухомості, в тому числі його частка.

3.2. Не є об»єктом оподаткування:

3.2.1. об’єкти житлової нерухомості, які перебувають у власності держави або територіальних громад (їх спільній власності);

3.2.2. об’єкти житлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, визначені законом, в тому числі їх частки;

3.2.3. будівлі дитячих будинків сімейного типу;

3.2.4. садовий або дачний будинок, але не більше одного такого об’єкта на одного платника податку;

3.2.5. об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать фізичним особам, які відповідно до закону мають статус багатодітних або прийомних, або малозабезпечених сімей, опікунів, піклувальників дітей, але не більше одного такого об»єкта на сім»ю, опікуна, піклувальника;

3.2.6. гуртожитки;

3.2.7. об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнанним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одиноким матерям (батькам), але не більше одного такого об»єкта на дитину.

 

 

4. База оподаткування

 

4.1. Базою оподаткування є житлова площа об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його частка.

4.2. Для фізичних осіб база оподаткування об’єктів житлової нерухомості обчислюється державною податковою службою на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно.

4.3. Юридичні особи обчислюють самостійно базу оподаткування об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у їх власності, виходячи з житлової площі об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.

4.4. У разі наявності у платника податку — фізичної особи більше одного об»єкта оподаткування, в тому числі різних видів (квартир, житлових будинків або квартир і житловихбудинків), база оподаткування обчислюється виходячи з сумарної житлової площі таких об»єктів з урахуванням пільг із сплати податків визначених в розділі 5 даного Положення.

 

5. Пільги із сплати податку

 

5.1. База оподаткування об»єкта/об»єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи-платника податку, зменшується:

5.1.1. для квартири/квартир незалежно від їх кількості — на 120 кв. метрів;

5.1.2. для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості — на 250 кв. метрів;

5.1.3. для різних видів об»єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 370 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

5.2. Пільги із сплати податку не надаються на об»єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, використовуються у підприємницькій діяльності).

5.3. Встановити пільги із сплати податку з об»єктів оподаткування, що перебувають у власності релігійних організацій, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями).

Каховська міська рада до 1 лютого поточного року подає до органу державної податкової служби відомості стосовно наданих пільг релігійним організаціям.

 

6. Ставка податку

6.1. Встановити ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.

6.2. Ставки податку для фізичних осіб встановлюються в таких розмірах:

6.2.1. 1 відсоток — для квартири/квартир, житлова площа яких не перевищує 240 кв. метрів, або житлового будинку/ будинків, житлова площа яких не перевищує 500 кв. метрів;

6.2.2. 2,7 відсотка — для квартири/квартир, житлова площа яких перевищує 240 кв. метрів, або житлового будинку/будинків, житлова площа яких перевищує 500 кв. метрів;

6.2.3. 1 відсоток — для різних видів об»єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності одного платника податку, сумарна житлова площа яких перевищує 740 кв. метрів;

6.2.4. 2,7 відсотка — для різних видів об»єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності одного платника податку, сумарна житлова площа яких перевищує 740 кв. метрів.

6.3. Ставки податку для юридичних осіб встановлюються в таких розмірах:

6.3.1. 1 відсоток — для квартир, житлова площа яких не перевищує 240 кв. метрів, та житлових будинків, житлова площа яких не перевищує 500 кв. метрів;

6.3.2. 2,7 відсотка — для квартир, житлова площа яких перевищує 240 кв. метрів, та житлових будинків, житлова площа яких перевищує 500 кв. метрів.

 

7. Податковий період

 

7.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

 

8. Порядок обчислення суми податку

 

8.1. Обчислення суми податку з об»єкта/об»єктів оподаткування, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника житлової нерухомості у такому порядку:

8.1.1. за нявності у власності платника податку одного об»єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється виходячи із бази оподаткування, зменшеної відповідно до піпунктів 5.1.1. або 5.1.2. пункту 5.1. розділу 5 даного Положення, та віповідної ставки податку;

8.1.2. за наявності у власності платниа податку більше одного об»єкта житлової нерухомості одного виду, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної житлової площі таких об»єктів, зменшеної відповідно до піпунктів 5.1.1. або 5.1.2. пункту 5.1. розділу 5 даного Положення, та віповідної ставки податку;

8.1.3. за навності у власності платника податку об»єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної житлової площі таких об»єктів зменшеної відповідно до піпункту 5.1.3. пункту 5.1. розділу 5 даного Положення, та відповідної ставки податку;

8.1.4. сума податку, обчислена з урахуванням підпунктів 8.1.2. і 8.1.3 цього розділу, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги житлової площі кожного з об»єктів житлової нерухомості.

8.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та віповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податком (звітним) періодом (роком).

Щодо новоствореного (нововеведеного) об»єкта житлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об»єкт. Орган державної податкової служби надсилає податкове повідомлення-рішення зазначеному власнику після отримання інформації про виникнення права власності на такий об»єкт.

Контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформує відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об»єктів житлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну і митну політику.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам — нерезидентам здійснює контролюючий орган за місцезнаходженням об»єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів.

8.3. Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

- об»єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що пребувають у власності платника податку;

- розміру житлової площі об»єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

- права на користування пільгою із сплати податку;

- розміру ставки податку;

- нарахованої суми податку.

У разі вивлення робіжностей між даними контролюючого органу та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрції) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення.

8.4. Орган державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов»язані до 15 квітня року, в якому набрала чинності ця стаття, а в наступні роки щоквартально, у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати оргну державної податкової служби відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем розташування такого об»єкта нерухомого майна станом на перше число відповідного кварталу в порядку визначеному Кабінетом Міністрів України.

8.5. Платники податку — юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають органу державної податкової служби за місцем знаходження об»єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченою статтею 45 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

8.9. Щодо новоствореного (нововведеного) об»єкта житлової нерухомості декларація подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об»єкт.

 

9. Порядок обчислення сум податку в разі зміни власника об»єкта оподаткування податком

 

9.1. У разі переходу права власності на об»єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на заначений об»єкт оподаткування, а для нового власника — починаючи з місяця, в якому виникло право власності.

9.2. Орган державної податкової служби надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

 

10. Порядок сплати податку

 

10.1. Податок сплачується за місцем розташування об»єкта оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

 

11. Строки сплати податку

 

11.1. Податкове зобов»язання за звітний рік з податку сплачується:

11.1.1 . фізичними особами — протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

11.1.2. юридичними особами — авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

 

АНАЛІЗ

РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

до проекту рішення Каховської міської ради „Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста Каховки»

 

  1. 1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

 

Згідно статті 10 розділу І «Загальні положення» Податкового Кодексу України до складу місцевих податків та зборів включений податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, платниками якого є власники об’єктів житлової нерухомості. Зарахування цього збору до міського бюджету в повному обсязі дозволить частково компенсувати втрати міського бюджету від ліквідації таких податків як ринковий збір та комунальний податок. Проте його роль не обмежується тільки наповненням дохідної частини міського бюджету, адже порядок адміністрування даного податку побудований так, щоб сприяти детінізації майнових відносин, розвитку інституту приватної власності, зменшенню неконтрольованого зростання цін на житло.
Ефективність застосування податку на нерухомість засвідчує світовий досвід. Нерухоме майно є зручним об’єктом для оподаткування та контролю за ним, адже існують вимоги щодо документального затвердження права власності на таке майно.
Стаття 12 розділу І «Загальні положення» Кодексу надає право міським радам в межах своїх повноважень приймати рішення про встановлення місцевих податків та зборів. Врегулювання питання щодо встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, можливо шляхом розробки та затвердження рішення міської ради з урахуванням норм статті 265 розділу XII «Місцеві податки та збори» Податкового кодексу України.
В зв”язку з прийняттям Закону України від 04.07.2013 року № 403-VII рішення міської ради від
12.07.2011 № 235/13 “Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста Каховки” потребує викладення в новій редакції.

Проблема, яку планується розв’язати з прийняттям даного рішення, полягає у встановленні ставок місцевих податків і зборів згідно чинного законодавства, що, в свою чергу, забезпечить збільшення надходжень до міського бюджету.

 

  1. 2. Цілі державного регулювання:

 

- упорядкувати відносини між органами місцевої влади з фізичними та юридичними особами з питань сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
- врегулювати ситуацію на ринку житла;
- збільшити частину власних надходжень міського бюджету;
- збільшити витрати на фінансування покладених на органи місцевого самоврядування повноважень завдяки додатковим надходженням коштів.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей

 

Альтернатива до прийняття запропонованого регуляторного акта відсутня, у зв’язку з тим, що згідно статті 10 розділу І «Загальні положення» Податкового Кодексу України податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є обов’язковим для встановлення міською радою.

4. Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.

 

Механізмом розв’язання такої проблеми є прийняття рішення Каховської міської ради „Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста Каховки» яким встановити податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території міста Каховки та затвердити Положення про порядок справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста Каховки в якому буде визначено та передбачено: визначення термінів; платників податку; об’єкт оподаткування; базу оподаткування; пільги із сплати податку; ставка податку; податковий період; порядок обчислення суми податку; порядок обчислення сум податку в разі зміни власника об»єкта оподаткування податком; порядок сплати податку; строки сплати податку.
Також необхідно забезпечити інформування громадськості міста про вимоги регуляторного акта шляхом його розміщення на інформаційній сторінці офіційного сайту територіальної громади міста (kakhovka-
rada.gov.ua.)

5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

 

Вплив зовнішніх факторів на дію регуляторного акта.
На дію регуляторного акта можуть вплинути:
1. Зміни в чинному законодавстві.
Приведення регуляторного акта у відповідність з законодавчою базою у разі скасування або зміни ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, вплине на суму його надходжень до міського бюджету.
2. Збільшення власників об’єктів житлової нерухомості, які є платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
Збільшення платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збільшить надходження коштів до міського бюджету для вирішення соціальних проблем населення та покращення інфраструктури міста.
Оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта.
Прийняття вищезазначеного рішення міської ради надає можливість:

- отримати додаткові надходження до міського бюджету від осіб, які є платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
- збільшити обсяги видатків для забезпечення фінансування повноважень органів місцевого самоврядування.
- здійснити планування та прогнозування надходжень від податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, при формуванні міського бюджету.
Державний нагляд та контроль за додержанням вимог акта.

Державний нагляд та контроль за додержанням вимог акта здійснюється у відповідності з вимогами Податкового кодексу України та чинного законодавства Каховською ОДПІ Головного управління Міндоходів у Херсонській області.

 

6. Очікувані результатів від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат.

 

Аналіз вигод та витрат.

Впровадження в дію даного проекту рішення дає можливість отримати наступні вигоди та витрати суб’єктів господарювання, громадян, органів місцевої влади.


^ Таблиця вигод та витрат проекту рішення

Сфери впливу

Вигоди

Витрати

Інтереси держави

Приведення нормативних актів місцевого самоврядування у відповідність до Податкового Кодексу України, удосконалення системи місцевого оподаткування, використання світового досвіду з питань місцевого оподаткування.

Підвищення рівня використання економічних ресурсів міста.

Витрати на адміністрування регуляторного акта.

Інтереси суб»єктів господарювання

Регулювання ситуації на ринку житла.

Витрати на сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, суб»єктами господарювання, які мають у власності об»єкти житлової нерухомості, які підлягають оподаткуванню.

Інтереси громадян

Для фізичних осіб – платників податку встановлено пільги у вигляді зменшення бази оподаткування по кожному з видів

Будівель в розмірах, передбачених відповідними нормами Кодексу.

Надходження коштів від осіб, які є платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, будуть спрямовані на вирішення соціальних проблем населення міста.

Збільшення витрат власників престижних котеджів та тих громадян, які мають у власності декілька помешкань.


Впровадження вимог такого регуляторного акта державними органами не потребує додаткових витрат з бюджету, оскільки здійснюватиметься в межах повноважень відповідних органів, але потребує часових витрат суб’єктів господарювання, які мають у власності об’єкти житлової нерухомості, які підлягатимуть оподаткуванню, на розрахунок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та ведення обліку та надання податкової звітності.

Сплату податку можна вважати витратою для власників престижних котеджів та громадян, які мають у власності декілька помешкань і використовують їх з комерційною метою, але територіальна громада міста в цілому буде мати можливість покращити інфраструктуру міста за рахунок додаткових надходжень.

7. Строк дії регуляторного акта

 

Термін дії запропонованого регуляторного акта необмежений, оскільки його прийняття необхідне для постійного дотримання фізичними та юридичними особами, які є власниками об»єктів житлової нерухомості.

Рішення діятиме до змін в чинному законодавстві, до прийняття нового рішення або внесення змін в дане рішення.

 

8. Показники результативності регуляторного акта.

 

Відстеження проблемної ситуації, на врегулювання якої спрямовується дія регуляторного акта, здійснюється у встановленому законодавством порядку за кількісними і якісними показниками з використанням статистичного метода одержання результатів відстеження.

Кількісні показники результативності акта - розмір надходжень від сплати податку до міського бюджету.

Якісні показники результативності акта – збільшення видатків на соціальну сферу від надходжень до міського бюджету.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регуляторного акта.

 

Відстеження результативності вказаного регуляторного акту буде здійснюватися згідно з методикою, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів від 11.03.2004 №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», у межах строків, встановлених ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

В разі прийняття запропонованого рішення буде здійснено базове, повторне та періодичне відстеження його результативності.
Базове відстеження здійснюється до дня набрання чинності цим регуляторним актом на основі показників і даних, визначених під час проведення аналізу впливу регуляторного акту.
Повторне відстеження передбачається здійснити через 1 рік після набрання чинності регуляторного акту шляхом аналізу статистичної інформації та моніторингу надходжень податку.
Періодичні відстеження результативності регуляторного акту будуть здійснюватись через кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акту.

Відстеження результативності рішення буде здійснюватись за наступними показниками:

Захід

Відповідальний за виконання

Надання інформації щодо кількості платників податку

Каховська ОДПІ ГУ Міндоходів України

Надання інформації щодо сум надходжень до міського бюджету

Міське фінансове управління Каховської міської ради

Аналіз та відстеження рішення

Відділ економіки та розвитку міста спільно з міським фінансовим управлінням

 

Заступник міського голови з

питань діяльності виконавчих

органів ради                                                                 І.М. Орєхов