UKR
Вівторок 12 Грудня 2017 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


04.12.2017

08 грудня 2017 року о 14.00 в залі засідань (III поверх) міськвиконкому відбудеться засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Каховської міської ради.

Детальніше

24.11.2017

25 листопада 2017 року о 15.30 біля пам’ятного знаку жертвам голодоморів (на розі вулиць Панкеєвської (колишня- К.Лібкнехта) та Б.Хмельницького) відбудуться заходи з нагоди вшанування пам’яті жертв голодоморів.

Детальніше

17.11.2017

Інформація про результати проведення конкурсу суб’єктів оціночної діяльності

Детальніше

15.11.2017

22 листопада 2017 року о 14.00 в залі засідань (III поверх) міськвиконкому відбудеться засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Каховської міської ради.

Детальніше

08.11.2017

Оголошується конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу)

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні56
Вчора326
На цьому тижні382
Минулого тижня1995
У цьому місяці3168
Минулого місяця7505
За весь період277710
27.03.15

Правила розміщення зовнішньої реклами в м. Каховці


ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ

РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ

Зміст проекту: проект рішення виконавчого комітету «Про затвердження правил розміщення зовнішньої реклами в місті Каховці».

Адреса розробника: м. Каховка, вул. К.Маркса, 103, відділ містобудування та архітектури Каховської міської ради, (05536) 4-41-96, 4-03-79

Спосіб оприлюднення: розміщення на офіційному сайті міста в мережі Інтернет (kakhovka-rada.gov.ua) в розділі «Регуляторна політика».

Зауваження та пропозиції від громадян, фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, надані в письмовій формі на адресу розробника, приймаються до розгляду впродовж місяця з дати публікації проекту регуляторного акту.


АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту рішення Каховської міської ради

«Про затвердження правил розміщення зовнішньої реклами в місті Каховці»

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

На даний час виникла загальна потреба щодо приведення актів органів місцевого самоврядування, які регулюють порядок розміщення зовнішньої реклами у відповідність з чинним законодавством.

Неможливість розв’язання зазначеної проблеми обумовлена тим, що для їх існування має бути створена відповідна правова основа, яка з часом перестала відповідати реаліям життя та не враховує вимог часу. Чинні регуляторні акти також перестали відповідати чинному законодавству та не можуть діяти в рамках нового правового поля.

Невідповідність чинному законодавству актів органів місцевого самоврядування, які до цього часу регулювали порядок розміщення зовнішньої реклами на території м. Каховки, та неврегульованість зазначеної сфери на місцевому рівні призводить до виникнення ситуацій неоднозначного застосування норм чинного законодавства, створює невизначену ситуацію щодо правового статусу чинного порядку розміщення зовнішньої реклами.

Прийняття рішення, яке регламентує порядок отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами, з урахуванням актів чинного законодавства в галузі зовнішньої реклами створить прозору систему прийняття рішень виконавчого комітету Каховської міської ради про надання або відмову у наданні дозволів на розміщення зовнішньої реклами.

Таким чином, зазначена проблема потребує усунення шляхом прийняття рішення Каховської міської ради «Про затвердження правил розміщення зовнішньої реклами в місті Каховці», яке є базовим документом та створить сучасне правове поле для подальшого розвитку рекламної сфери у м. Каховці .


2. Цілі (мета) правового регулювання.

Метою прийняття рішення Каховської міської ради «Про затвердження правил розміщення зовнішньої реклами в місті Каховці» є:

  1. створення єдиної цілісної впорядкованої структурованої та прозорої системи в галузі розміщення зовнішньої реклами у м. Каховці;

  2. створення сучасного правового простору, який буде відповідати потребам рекламного бізнесу та сприяти розвитку цього сектору ринку у м. Каховці;

  3. врегулювання питань, пов’язаних з:

- організацією взаємодії між розповсюджувачами зовнішньої реклами, органами місцевого самоврядування;

- встановленням порядку та умов надання, внесення змін, погодження та скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами;

- встановленням архітектурних, містобудівних та інших вимог щодо розміщення спеціальних конструкцій у м. Каховці;

- створенням системи контролю за дотриманням порядку розміщення зовнішньої реклами;

- визначенням порядку надання місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій;

- встановленням порядку та підстав демонтажу спеціальних конструкцій, розташованих у м. Каховці на місцях, які перебувають у комунальній власності.


3. Обґрунтування переваг обраного виду правового регулювання.

Вирішення проблеми зазначеної у п. 1 цього Аналізу можливе лише шляхом прийняття рішення Каховської міської ради «Про затвердження правил розміщення зовнішньої реклами в місті Каховці». Інші альтернативні способи (механізми) досягнення мети не передбаченні чинним законодавством.

Залишення без змін актів органів місцевого самоврядування, що регулюють питання розміщення зовнішньої реклами у м. Каховці як один з альтернативних способів досягнення цілей, не може бути реалізований, оскільки суперечить вимогам актів чинного законодавства (п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.03 р. № 2067).

Крім того, застосування інших засобів розв’язання проблеми, не передбачених чинним законодавством, може бути визнано таким, що суперечить чинному законодавству та є неприпустимим.


4. Опис механізмів та заходів, що пропонуються для вирішення проблеми.

У відповідності з частиною 1 статті 16 Закону України «Про рекламу» виконавчим органам ради надано право на встановлення порядку розміщення зовнішньої реклами на території м. Каховки.

Розробка рішення Каховської міської ради «Про затвердження правил розміщення зовнішньої реклами в місті Каховці» здійснюється за принципами:

- законності;

- гласності (відкритості та загальнодоступності);

- колегіальності;

- урахування практичного досвіду роботи;

- науковості;

- обґрунтованості тощо.

Як показав досвід, ступінь ефективності правового регулювання є достатньо високим, що обумовлюється характером засобу вирішення проблеми.


5. Обґрунтування можливостей досягнення мети у разі прийняття рішення.

Можливість досягнення цілей, передбачених п. 2. цього Аналізу у разі прийняття зазначеного рішення є цілком реальною та обґрунтованою у зв’язку з тим, що метою створення проекту зазначеного рішення є цілеспрямоване вирішення зазначених проблем.

Досягнення мети, зазначеної у п. 2 цього Аналізу є можливим завдяки прийняттю рішення Каховської міської ради «Про затвердження правил розміщення зовнішньої реклами в місті Каховці» та у разі:

- дотримання розповсюджувачами зовнішньої реклами встановлених правил розміщення зовнішньої реклами;

- наявності у органів місцевого самоврядування реальних та ефективних важелів впливу на розповсюджувача зовнішньої реклами у випадках порушення ним зазначеного рішення (Закон України «Про рекламу» серед контролюючих органів не передбачає органів місцевого самоврядування).

Впровадження рішення Каховської міської ради «Про затвердження правил розміщення зовнішньої реклами в місті Каховці» після його прийняття має здійснюватися:

- виконавчим комітетом Каховської міської ради - в частині прийняття рішень про надання чи відмову від видачі дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

- відділом містобудування та архітектури виконавчого комітету Каховської міської ради - в частині виконання функцій робочого органу;


6. Визначення очікуваних результатів прийняття рішення.

Очікувані результати прийняття регуляторного акта наведені в таблиці вигод та витрат:

Сфера регуляторного впливу

Результат

Органи місцевого самоврядування

Упорядкування території міста.


Суб’єкти підприємницької діяльності

Більш ефективне регулювання рекламної діяльності.

Перехід власників рекламоносіїв до раціонального використання міської території.

Територіальна громада

Підвищення якості, ергономічності та естетичності засобів зовнішньої реклами.

Покращення благоустрою міста.



7. Обґрунтування строку дії рішення.

Строк дії зазначеного регуляторного акта необмежений. У подальшому можливий перегляд регуляторного акта у разі внесення змін до діючого законодавства України.


8. Визначення показників результативності рішення

Показники результативності дії рішення Каховської міської ради «Про затвердження правил розміщення зовнішньої реклами в місті Каховці»:

- кількість розповсюджувачів зовнішньої реклами, на яких поширюватиметься дія регуляторного акту;

- кількість встановлених рекламних засобів в м. Каховці;

- санітарно-естетичні зміни міста.

- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта - визначається кількістю осіб, що:

а) прочитають зазначене рішення в мережі Інтернет на офіційному сайті міста в мережі Інтернет (kakhovka-rada.gov.ua) в розділі «Регуляторна політика»;

б) отримають регуляторний акт за запитами до органів місцевого самоврядування;

в) отримають регуляторний акт або інформацію щодо основних його положень іншими шляхами.

Передбачається середній рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положеннями акту.


9. Визначення заходів відстеження результативності рішення.

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись шляхом аналізу діяльності робочого органу, інформування громадськості про стан справ в сфері регулювання діяльності з розміщення спеціальних конструкцій зовнішньої реклами, моніторингу повноти та своєчасності виконання приписів.

Базове відстеження результативності регуляторного акта проведено на етапі його підготовки.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта здійснюється не раніше ніж через рік після набрання ним чинності, але не пізніше ніж через два роки.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись раз на три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності даного акта.

 

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

1. Заява в дозвільний центр


2. Заява до робочого органу


3. Дозвіл на розміщення


4. Лист - повідомлення про пріорітет


5. Короткостроковий Договір про тимчасове користування


6. заява 2 в дозвільний центр


7. Супровідний лист з примірниками дозволу


8. Договір про тимчасове користування


9. Заява (у разі внесення змін у технологічну схему рекламного засобу)


10. Заява (у разі переоформлення дозволу)


11. Форма інформаційної таблички