UKR
Субота 29 Квітня 2017 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


24.04.2017

Рішенням конкурсної комісії від 14.04.2017 р. з відбору суб’єктів оціночної діяльності для здійснення експертної грошової оцінки земельних ділянок, які розташовані за адресою:

Детальніше

20.04.2017

Оголошується конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки комунального майна територіальної громади міста - частини 1 поверху будівлі за адресою м. Каховка, вул. Велика Куликовська, 103 з метою надання в оренду.

Детальніше

19.04.2017

21 квітня 2017 року о 16.00 біля будинку по вулиці Панкеєвська ( колишня - Карла Лібкнехта), 114 відбудуться звіти депутатів Каховської міської ради

Детальніше

18.04.2017

УВАГА!

Детальніше

13.04.2017

ОГОЛОШУЄТЬСЯ
КОНКУРС З ВІДБОРУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
З ОЦІНКИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні367
Вчора481
На цьому тижні3311
Минулого тижня3735
У цьому місяці15291
Минулого місяця15000
За весь період205652
27.03.15

Про утворення цільового фонду міської ради для вирішення майнових питань територіальної громади та культурного розвитку міста


ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ  ПРОЕКТУ

РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА

Проект рішення Каховської міської ради «Про утворення цільового фонду міської ради для вирішення майнових питань територіальної громади та культурного розвитку міста»

Розробник - Міське фінансове управління

Проект регуляторного акта передбачає утворення цільового фонду міської ради для вирішення майнових питань територіальної громади та культурного розвитку міста та затвердження Положення про цільовий фонд міської ради для вирішення  майнових питань територіальної громади та культурного розвитку міста.

Проект рішення Каховської міської ради «Про утворення цільового фонду міської ради для вирішення майнових питань територіальної громади та культурного розвитку міста» буде розміщено на офіційному сайті територіальної громади міста: kakhovka-rada.gov.ua.

Строк приймання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта становить 1 місяць з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу.

Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу просимо надавати в письмовій формі  на адресу: м. Каховка, вул. К.Маркса, 103, каб. 205, міське фінансове управління, (05536) 4-10-87.

 

 

Про утворення цільового фонду міської

ради для вирішення майнових питань

територіальної громади та культурного

розвитку міста

 

Для вирішення майнових питань територіальної громади та культурного розвитку міста, керуючись пунктом  25 частини першої статті 26, статтею 68 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні" та статтею 13 Бюджетного кодексу України, міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Утворити цільовий фонд міської ради для вирішення майнових питань територіальної громади та культурного розвитку міста.

2. Затвердити Положення про цільовий фонд міської ради для вирішення  майнових питань територіальної громади та культурного розвитку міста (додається).

3. Рішення міської ради від 30.11.2005 року № 629/42 «Про утворення цільового фонду міської ради для вирішення питань соціально-економічного та культурного розвитку міста» та рішення міської ради від 30.01.2007 року № 164/14 «Про внесення змін до Рішення міської ради від 30.11.2005 року № 629/42 «Про утворення цільового фонду міської ради для вирішення питань соціально-економічного та культурного розвитку міста» вважати такими, що втратили чинність.

4. Відділу інформаційної політики та комунікацій з громадськістю (Гришина О.Ф.) забезпечити оприлюднення даного рішення на офіційному сайті міста: kakhovka-rada.gov.ua.

5. Контроль за виконанням рішенням покласти на постійну депутатську комісію з питань планування,  бюджету, фінансів  та оподаткування (І.В. Хомінець).

 

Міський голова                                                                                                                       О.П. Карасевич

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення міської ради

від _________ № ____

 

ПОЛОЖЕННЯ

про цільовий фонд міської ради для вирішення майнових питань територіальної громади та культурного розвитку міста

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1.                      Цільовий фонд міської ради для вирішення  майнових питань територіальної громади та культурного розвитку міста (далі - цільовий фонд) створюється міською радою у відповідності до пункту 25 частини першої статті 26, статті 68 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні", статті 13 Бюджетного кодексу України.

1.2.                      Формування, розподіл та використання коштів цільового фонду проводиться у відповідності до вимог положень Бюджетного кодексу України, Закону про Державний бюджет України на відповідний рік, інших підзаконних актів, положень та інструкцій, що мають статус нормативно-правових за даним напрямком фінансово-господарської діяльності.

2. ДЖЕРЕЛА ФОРМУВАННЯ ЦІЛЬОВОГО ФОНДУ

2.1. Доходи цільового фонду формуються за рахунок добровільних внесків юридичних та фізичних осіб, а також інших надходжень, не заборонених чинним законодавством.

3. ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ ЦІЛЬОВОГО ФОНДУ

3.1.   Кошти цільового фонду можуть використовуватися за наступними напрямками:

3.1.1.                          Фінансове забезпечення проведення міських заходів виконавчим комітетом міської ради та управліннями і відділами міської ради.

3.1.2.                          Проведення експертної оцінки вартості комунального майна для передачі в оренду або приватизації (на зворотній основі).

 

3.1.3.                                 Проведення інвентаризації земельних ділянок та землевпорядних робіт, експертизи та грошової оцінки земельних ділянок, призначених для передачі в оренду (приватизації) юридичним та фізичним особам-підприємцям (на зворотній основі).

3.1.4.                                  Фінансування робіт з проведення експертної грошової оцінки вартості майна територіальної громади та робіт, пов’язаних з оформленням права власності на комунальне майно.

3.1.5.                                 Придбання нової техніки, обладнання та інвентарю для закладів соціально-культурного призначення.

3.1.6.                                 Оплата подарунків до ювілеїв, річниць, пам’ятних дат, професійних свят підприємств, організацій, установ та фізичних осіб.

3.1.7.           Фінансової підтримки підприємств, установ та організацій
комунальної власності.

3.1.8.                                  Інші видатки, що здійснюються згідно з розпорядженнями міського голови, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету на виконання програм соціально-економічного розвитку міста.

4. ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ ЦІЛЬОВОГО ФОНДУ

4.1.                  Головним розпорядником коштів цільового фонду є міський голова.

4.2.                  Кошторис доходів і витрат цільового фонду та внесення змін до нього затверджується міським головою за висновком постійної депутатської комісії з питань планування, бюджету, фінансів та оподаткування.

4.3.         Виділення та перерахування коштів цільового фонду здійснюється за розпорядженням міського голови на підставі подання відділів (управлінь) міської ради та висновку міського фінансового управління.

4.4.          Розпорядники коштів здійснюють використання коштів з
дотриманням вимог законодавства про проведення закупівель та ведуть
бухгалтерський облік видатків цільового фонду.

4.5.                      Всі операції з коштами цільового фонду здійснюються шляхом безготівкових розрахунків.

4.6.                      Невикористані протягом бюджетного року кошти цільового фонду переходять на наступний бюджетний рік.

5. ОБЛІК, ЗВІТНІСТЬ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОРИСТАННЯМ

ЦІЛЬОВОГО ФОНДУ

5.1.                   Бухгалтерський облік фінансово-господарських операцій цільового фонду здійснюється відділом бухгалтерського обліку та звітності міської ради. Аналітичний облік надходжень цільового фонду здійснюється міським фінансовим управлінням.

5.2.                   Контроль за ефективністю та цільовим використанням цільового фонду здійснюється постійною депутатською комісією з питань планування, бюджету, фінансів  та оподаткування, а також державними органами, уповноваженими на це відповідно до законодавства України.

5.3.                   Інформація про використання цільового фонду надається постійній депутатській комісії відділом бухгалтерського обліку та звітності міської ради один раз в квартал.

Секретар міської ради                                                                                                                                               О.А. Гончаров

 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту рішення Каховської міської ради  «Про утворення цільового фонду міської ради для вирішення майнових питань територіальної громади та культурного розвитку міста»

 

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

З метою виконання пункту  25 частини першої, статті 26, статті 68 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні" та статті 13 Бюджетного кодексу України, Закону про Державний бюджет України на відповідний рік, інших підзаконних актів, положень та інструкцій, що мають статус нормативно-правових, за даним напрямком фінансово-господарської діяльності  виникла потреба в перегляді рішення міської ради від 30.11.2005 року № 629/42 «Про утворення цільового фонду міської ради для вирішення питань соціально-економічного та культурного розвитку міста» та рішення міської ради від 30.01.2007 року № 164/14 «Про внесення змін до Рішення міської ради від 30.11.2005 року № 629/42 «Про утворення цільового фонду міської ради для вирішення питань соціально-економічного та культурного розвитку міста».

2. Цілі державного регулювання:

- приведення у відповідність нормативно-правовий акт місцевого рівня до чинного законодавства;

- акумуляція добровільних внесків юридичних та фізичних осіб до міського бюджету;

- вирішення майнових питань територіальної громади та культурного розвитку міста;

-  встановлення прозорого та чіткого формування, розподілу та використання коштів цільового фонду.

 

3. Альтернативні способи досягнення встановлених цілей

 

Альтернативних способів досягнення встановлених цілей не існує: регуляторний акт розроблено на виконання пункту  25 частини першої, статті 26, статті 68 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні" та статті 13 Бюджетного кодексу України, Закону про Державний бюджет України на відповідний рік, інших підзаконних актів, положень та інструкцій, що мають статус нормативно-правових, за даним напрямком фінансово-господарської діяльності.

Даний проект відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: передбачуваності, принципу прозорості і врахування громадської думки.

 

4. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми, і відповідні заходи

Розробка та запровадження нормативно-правового акту, орієнтованого на реалізацію чинного законодавства.

Затверджене Положення про цільовий фонд міської ради для вирішення  майнових питань територіальної громади та культурного розвитку міста прозоро та чітко встановлює формування, розподіл та використання коштів.

Дія акту поширюється на м. Каховку Херсонської області.

Акт доводиться до відома суб’єктів господарювання шляхом  розміщення на офіційному сайті територіальної громади міста: kakhovka-rada.gov.ua.

 

5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття регуляторного акту

5.1. Оцінка впливу зовнішніх факторів

Зовнішній вплив на виконання даного регулювання може здійснюватись у випадку змін або доповнень до нормативно-правових актів державного рівня.

5.2. Оцінка можливості виконання вимог регулювання з боку місцевих органів державної влади

Передбачається високий рівень виконання  щодо формування, розподілу та використання коштів цільового фонду, а також встановлення чіткого обліку, звітності та контролю за використанням коштів.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акту

 

Забезпечення добровільних внесків юридичних та фізичних осіб, а також інших надходжень, не заборонених чинним законодавством та витрачання цих внесків на вирішення майнових питань територіальної громади та культурного розвитку міста.

 

7. Строк дії регуляторного акту

Строк дії регуляторного акта не обмежений. У разі зміни законодавства, або з інших причин, до регуляторного акта можна вносити зміни та доповнення.

 

8. Визначення показників результативності акту

Показником результативності буде збільшення суми надходжень до міського бюджету, що в свою чергу надасть можливість вирішення майнових питань територіальної громади та культурного розвитку міста.

 

9. Визначення заходів, з допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акту

Відповідно до ст.. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»:

-          повторне відстеження необхідно здійснити через рік, після прийняття регуляторного акта;

-                періодичне відстеження здійснювати раз на кожні три роки, починаючи з повторного відстеження результативності цього акта.

За підсумками відстеження в разі потреби вносити зміни та доповнення до регуляторного акта.