UKR
Середа 26 Квітня 2017 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


24.04.2017

Рішенням конкурсної комісії від 14.04.2017 р. з відбору суб’єктів оціночної діяльності для здійснення експертної грошової оцінки земельних ділянок, які розташовані за адресою:

Детальніше

20.04.2017

Оголошується конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки комунального майна територіальної громади міста - частини 1 поверху будівлі за адресою м. Каховка, вул. Велика Куликовська, 103 з метою надання в оренду.

Детальніше

19.04.2017

21 квітня 2017 року о 16.00 біля будинку по вулиці Панкеєвська ( колишня - Карла Лібкнехта), 114 відбудуться звіти депутатів Каховської міської ради

Детальніше

18.04.2017

УВАГА!

Детальніше

13.04.2017

ОГОЛОШУЄТЬСЯ
КОНКУРС З ВІДБОРУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
З ОЦІНКИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні152
Вчора599
На цьому тижні1348
Минулого тижня3735
У цьому місяці13328
Минулого місяця15000
За весь період203689
27.03.15

Про встановлення мінімальної вартості оренди 1 (одного) квадратного метра загальної площі нерухомого майна в м. Каховці


ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ

РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ

Зміст проекту: проектрішення Каховської міської ради «Про встановлення мінімальної вартості оренди 1 (одного) квадратного метра загальної площі нерухомого майна в м. Каховці».

Адреса розробника: м. Каховка, вул. К.Маркса, 103, відділ економіки та розвитку міста Каховської міської ради, (05536) 2-01-04, 4-09-79.

Спосіб оприлюднення: розміщення на офіційному сайті територіальної громади міста: kakhovka-rada.gov.ua.

Зауваження та пропозиції від фізичних, юридичних осіб їх об’єднань, надати в письмовій формі на адресу розробника, протягом місяця.

 

Про встановлення мінімальної вартості

оренди 1 (одного) квадратного метра

загальної площі нерухомого майна в

м. Каховці

 

 

Відповідно до підпункту 170.1.2 пункту 170.1 статті 170 Податкового кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року №1253 «Про затвердження Методики визначення мінімальної суми орендного платежу на нерухоме майно фізичних осіб», враховуючи Наказ Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 07.08.2013 р. № 369 «Про показники опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України» та керуючись ст. 26 «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити розрахунок мінімальної вартості оренди 1 (одного) квадратного метра загальної площі нерухомого майна в м. Каховці (додається).

2. Визначити мінімальну вартість місячної оренди 1 (одного) квадратного метра в м. Каховці на 2014 рік у розмірі:

- 5 грн. 26 коп. – для некомерційної діяльності, в тому числі для проживання фізичних осіб, з урахуванням ПДВ.

- 10 грн. 51 коп. – для виробничої діяльності, з урахуванням ПДВ.

- 15 грн. 77 коп. – для комерційної діяльності, з урахуванням ПДВ.

3. Відділу економіки та розвитку міста (Демяненко М.Ю.) забезпечити оприлюднення даного рішення на офіційному сайті територіальної громади міста: kakhovka-rada.gov.ua.

4. Рішення набирає чинності з 01 січня 2014 року.

5. Каховській ОДПІ забезпечити контроль за правильністю нарахування та сплатою податку на доходи фізичних осіб-орендодавців нерухомого майна.

6. Рішення міської ради від 25.12.2012 р. № 661/37 “Про встановлення мінімальної вартості оренди 1 (одного) квадратного метра загальної площі нерухомого майна в м. Каховці” вважати таким, що втратило чинність.

7. Контроль за виконанням рішенням покласти на постійну депутатську комісію з питань планування фінансів, бюджету та оподаткування (І.В. Хомінець).

 

 

Міський голова                                               О. П. Карасевич

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення міської ради

_____________ № ______

 

 

Розрахунок

мінімальної вартості місячної оренди 1 (одного) квадратного метра загальної площі нерухомого майна в м. Каховці на 2014 рік.

 

1. Орендарі (крім орендарів – фізичних осіб, що не є суб’єктами господарювання), які згідно з підпунктом 170.1.2. пункту 170.1 статті 170 Податкового кодексу України є податковими агентами платників податку – орендодавців, визначають під час нарахування доходу від надання в оренду (суборенду) житлового найму (піднайму) нерухомого майна (включаючи земельну ділянку, на якій розміщується нерухоме майно, присадибну ділянку), крім земельної ділянки сільськогосподарського призначення, земельної частки (паю), майнового паю, мінімальну суму орендованого платежу за повний чи неповний місяць такої оренди.

2. Мінімальна сума орендного платежу за нерухоме майно визначається виходячи з мінімальної вартості місячної оренди 1 (одного) квадратного метра загальної площі нерухомого майна, що надається в оренду, розраховується за такою формулою:

 

Рн

Р = __________________х Ф

(К х 12) , де

 

Р – мінімальна вартість місячної оренди 1 (одного) квадратного метра загальної площі нерухомого майна (грн. / метр квадратний).

Рн – середня вартість 1 (одного) квадратного метра новозбудованого об’єкта, подібного до орендованого, яка обчислюється залежно від ринкової вартості (грн. / метр квадратний), відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 07.08.2013 року № 369 «Про показники опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України» сума середньорічного показника опосередкованої вартості спорудження житла по Херсонській області становить 4731 грн./ метр квадратний.

К – коефіцієнт окупності об’єкта у разі надання його в оренду, що відповідає проектному строку експлуатації відповідно до наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 30.09.1998 р. № 215 «Про затвердження Єдиного класифікатора житлових будинків залежно від якості житла та наявного інженерного обладнання» в якому визначено клас будівель по капітальності та термін їх служби. Середній термін експлуатації будинків четвертого-шостого класу – 75 років.

Ф – коефіцієнт функціонального використання об’єкта нерухомого майна:

1 – некомерційна діяльність, у тому числі для проживання фізичних осіб.

2 – виробнича діяльність.

3 – комерційна діяльність.

3. Мінімальна вартість місячної оренди одного квадратного метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб розрахована згідно з вищезазначеною формулою і складає:

- 5 грн. 26 коп. – для некомерційної діяльності, в тому числі для проживання фізичних осіб, з урахуванням ПДВ.

- 10 грн. 51 коп. – для виробничої діяльності, з урахуванням ПДВ.

- 15 грн. 77 коп. – для комерційної діяльності, з урахуванням ПДВ.

4. Розмір орендної плати  за користування тимчасовими спорудами, контейнерами, навісами, літніми добудовами, що належать фізичним особам, визначається за домовленістю сторін в договорі оренди.

       

Заступник міського голови

з питань діяльності виконавчих

органів ради                                         І.М. Орєхов

 

 

АНАЛІЗ

РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

до проекту рішення Каховської міської ради «Про встановлення мінімальної вартості оренди 1 (одного) квадратного метра загальної площі нерухомого майна в м. Каховці»

 

  1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

 

Відповідно до підпункту 170.1.2 пункту 170.1 статті 170 Податкового кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року №1253 «Про затвердження Методики визначення мінімальної суми орендного платежу на нерухоме майно фізичних осіб». В зв”язку із збільшенням опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 07.08.2013 р. № 369 «Про показники опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України» рішення міської ради від 25.12.2012 року № 661/37 “Про встановлення мінімальної вартості оренди 1 (одного) квадратного метра загальної площі майна в м. Каховці” потребує викладення в новій редакції.

 

  1. Цілі державного регулювання:

 

Основна мета запропонованого проекту рішення:

- упорядкувати та удосконалити систему відносин між органами місцевого самоврядування з фізичними особами та суб”єктами господарювання;

- збільшити частину власних надходжень міського бюджету;

- збільшити витрати на фінансування покладених на органи місцевого самоврядування повноважень завдяки додатковим надходженням коштів.

 

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей

 

Перша альтернатива — відмова від регулювання.

Якщо орган місцевого самоврядування не визначить мінімальну вартість місячної оренди 1 кв.м загальної площі нерухомого майна до початку звітного податкового року, об”єкт оподаткування податком на доходи фізичних осіб буде визначатись орендарем виходячи з передбаченого у договорі оренди розміру орендної плати, що може спричинити заниження обсягів нарахованого до сплати податку і відповідно зменшить надходження до бюджету. Отже, така альтарнатива є неприйнятною.

Друга альтернатива — прийняти запропонований проект рішення міської ради шляхом встановлення мінімальної вартості місячної оренди 1 кв. м загальної площі нерухомого майна в м. Каховці: для некомерційної діяльності, виробничої діяльності та комерційної діяльності (з урахуванням ПДВ).

 

4. Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.

 

Механізмом розв’язання даної проблеми є прийняття рішення Каховської міської ради “Про встановлення мінімальної вартості оренди 1 (одного) квадратного метра загальної площі нерухомого майна в м. Каховці», яким затвердити Розрахунок мінімальної вартості місячної оренди 1 (одного) квадратного метра загальної площі нерухомого майна в м. Каховці на 2014 рік.

Також необхідно забезпечити інформування громадськості міста про вимоги регуляторного акта шляхом його розміщення на інформаційній сторінці офіційного сайту територіальної громади міста (kakhovka-rada.gov.ua.).

 

5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

 

Прийняття вищезазначеного рішення міської ради цілком забезпечує досягнення цілей, визначених в пункті 2 даного аналізу.

 

Державний нагляд та контроль за додержанням вимог акта здійснюється у відповідності з вимогами Податкового кодексу України та чинного законодавства Каховською ОДПІ Головного управління Міндоходів у Херсонській області.

 

 

6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат.

 

Впровадження в дію даного проекту рішення дає можливість отримати наступні вигоди та витрати органів місцевої влади, суб»єктів господарювання, громадян.

 

 

^ Таблиця 1

 

Вигоди та витрати проекту рішення

 

Сфери впливу

Вигоди

Витрати

Інтереси держави

Приведення нормативних актів місцевого самоврядування у відповідність до Податкового Кодексу України, удосконалення системи місцевого оподаткування, використання світового досвіду з питань місцевого оподаткування.

Підвищення рівня використання економічних ресурсів міста.

Прогнозованість та планування річного бюджету міста.

Витрати на адміністрування регуляторного акта.

Інтереси суб»єктів господарювання

Нормативно-правове врегулювання даного питання.

Для суб»єктів господарювання сплата є посильною.

Регулювання ситуації на ринку житла.

Витрати на сплату податку

Інтереси громадян

Надходження коштів від осіб, які є платниками податку.

Виконання місцевих програм з освіти, спорту інше.

Витрати на сплату податку

 

 

7. Строк дії регуляторного акта

 

Термін дії запропонованого регуляторного акта необмежений.

Рішення діятиме до змін в чинному законодавстві, до прийняття нового рішення або внесення змін в дане рішення.

 

8. Показники результативності регуляторного акта.

 

Відстеження проблемної ситуації, на врегулювання якої спрямовується дія регуляторного акта, здійснюється у встановленому законодавством порядку за кількісними і якісними показниками з використанням статистичного метода одержання результатів відстеження.

Кількісні показники результативності акта - розмір надходжень від сплати податку до міського бюджету.

Якісні показники результативності акта – збільшення видатків на соціальну сферу від надходжень до міського бюджету.

 

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регуляторного акта.

 

Відстеження результативності вказаного регуляторного акту буде здійснюватися згідно з методикою, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів від 11.03.2004 №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», у межах строків, встановлених ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

В разі прийняття запропонованого рішення буде здійснено базове, повторне та періодичне відстеження його результативності:

- базове відстеження здійснюється до дня набрання чинності цим регуляторним актом на основі показників і даних, визначених під час проведення аналізу впливу регуляторного акту.

- повторне відстеження передбачається здійснити через 1 рік після набрання чинності регуляторного акту шляхом аналізу статистичної інформації та моніторингу надходжень податку.

- періодичні відстеження результативності регуляторного акту будуть здійснюватись через кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акту.

Відстеження результативності рішення буде здійснюватись за наступними показниками:

Захід

Відповідальний за виконання

Надання інформації щодо кількості платників податку та сум надходжень до міського бюджету

Каховська ОДПІ спільно з міським фінансовим управлінням Каховської міської ради

Аналіз та відстеження рішення

Відділ економіки та розвитку міста спільно з міським фінансовим управлінням

 

Заступник міського голови з

питань діяльності виконавчих

органів ради                                                 І.М. Орєхов