UKR
Середа 16 Жовтня 2019 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт територіальної громади міста
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


08.10.2019

Шановні громадяни та мешканці міста!

Детальніше

19.09.2019

Оголошується конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки комунального майна територіальної громади міста:
- нежитлова будівля за адресою: м. Каховка, вул. Набережна, 9/36 з метою приватизації.
Інформація про об’єкт оцінки - нежитлове приміщення, вбудоване в багатоквартирний житловий будинок на першому поверсі з видом на Каховське водосховище, загальною площею 83,9 кв.м.

Детальніше

11.09.2019

Державна установа «Фонд енергоефективності» інформує , що з 03 вересня 2019 року вводиться в дію Програма підримки енергомодерації багатоквартирних будинків «ЕНЕРГОДІМ», затверджена рішенням Наглядової ради від 16 серпня 2019 року.

Детальніше

11.09.2019

Головне територіальне управління юстиції у Херсонській області повідомляє

Детальніше

30.08.2019

Відомості про об’єкт оцінки:
- земельна ділянка площею площею 0,0243 га, за адресою: м. Каховка, вул. Олеся Гончара, 12/1. Земельна ділянка призначена для будівництва та обслуговування будівель торгівлі. Землі житлової та громадської забудови Каховської міської ради.

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні396
Вчора545
На цьому тижні1259
Минулого тижня3219
У цьому місяці6981
Минулого місяця11634
За весь період638343
30.03.15

Інформація по роботі із зверненнями громадян, що надійшли до Каховського міськвиконкому за 2014 рік


За 2014 рік до виконкому Каховської міської ради надійшло 1246 письмових звернень, що на 33 звернення більше, ніж за 2013 рік. Колективних звернень надійшло 81, повторних звернень надійшло 8. З інших інстанцій на розгляд надійшло 14 звернень. Основні питання, з якими звертались громадяни міста - це надання дозволу на встановлення та облаштування автономного опалення, ремонт покрівель, проведення робіт по благоустрою, недостатнє опалення будівель, надання дозволів на проведення реконструкцій помешкань та знесення дерев, з приводу підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги та якості роботи житлово-комунальних підприємств, надання земельної ділянки для будівництва індивідуального житлового будинку, розгляд питань щодо меж земельних ділянок, робота пасажирського транспорту, надання матеріальної допомоги тощо.

На адресу виконкому Каховської міської ради надійшло 292 заяви від ветеранів праці, пенсіонерів та інвалідів. Велика увага приділяється саме цим людям, як найбільш вразливої категорії громадян.

Особлива увага приділялась зверненням, що надходили на адресу Президента України, Кабінету Міністрів, секретаріату Верховної Ради України, народних депутатів України, а також депутатів міської ради. За 2014 рік року таких звернень надійшло 123. За вказаний період з “Урядової гарячої лінії” надійшло 199 звернень, що на 91 звернення більше, ніж аналогічний період минулого року.

Більшість вказаних звернень до виконкому Каховської міської ради надходили на розгляд з Херсонської облдержадміністрації.

Питання, з якими зверталися мешканці міста до вищестоящих органів влади це: надання матеріальної допомоги, житлово-комунальна сфера, соціального захисту та інші питання.

Причини звернень розглядались на апаратних нарадах, в межах повноважень вирішувалися життєво важливі питання заявників.

Результати роботи із зверненнями громадян обговорювались на засіданні виконкому в січні.

Чітко дотримуються графіки особистого прийому громадян міським головою, заступниками міського голови, секретарем міської ради, управліннями та відділами міської ради.

На особистому прийомі побувало 378 мешканців міста. Основні питання, з якими звертались громадяни міста на особистому прийомі - це надання дозволу на встановлення та облаштування автономного опалення, ремонт покрівель, проведення робіт по благоустрою, недостатнє опалення будівель, надання дозволів на проведення реконструкцій помешкань та знесення дерев, з приводу підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги та якості роботи житлово-комунальних підприємств, щодо оплати роботи ліфтів, повернення заощаджень, питання соціального захисту, робота пасажирського транспорту та пільгового проїзду на міських маршрутах, надання матеріальної допомоги тощо.

Згідно з затвердженим головою обласної державної адміністрації графіком, начальниками структурних підрозділів ОДА проводиться прийом громадян міста з особистих питань, яким Каховським міськвиконкомом надається всебічна допомога в проведенні виїзних прийомів (надається приміщення, оголошення про місце та час прийому, тощо)

Цілодобово при виконкомі працює диспетчерська служба „1505”, де диспетчери надають всебічну допомогу мешканцям міста в оперативному вирішенню виникаючих проблем.

Інформація про результати роботи із зверненнями громадян щомісячно на апаратних нарадах доводиться до відома працівників управлінь, відділів та служб. Аналізуються звернення громадян, виявляються та усуваються причини, що породжують їх. Надається практична та методична допомога структурним підрозділам міської ради по роботі із зверненнями громадян: управлінню праці та соціального захисту населення, відділу міського господарства, відділу архітектури та містобудування, відділу контролю за використанням комунальної власності, землі, обліку житла, а також комунальним підприємствам та ін. Постійно друкуються регулярні публікації в міській газеті “Каховська зоря” та офіційному web-сайті територіальної громади міста.

Робота з питань звернень громадян у виконкомі Каховської міської ради відбувається згідно з Законами України „Про звернення громадян” та „Про місцеве самоврядування в Україні”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 та інших нормативних актів.

Чітко дотримуються вимоги інструкції з діловодства, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, відповідних документів обласної державної адміністрації.