UKR
Субота 20 Квітня 2024 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


11.03.2024

На виконання Закону України від 21.03.2023 № 3005-IX «Про засудження та
заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізації
топонімії» та доручення начальника Херсонської обласної військової
адміністрації № 22 від 07 березня 2024 року перейменуванню підлягають
вулиці та провулки на території Каховської міської територіальної громади, а
саме: 42 вулиці та 4 провулки у м. Каховці; 8 вулиць у старостинських
округах громади.

Детальніше

16.02.2022

 

До уваги
фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

14.02.2022

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу):

Детальніше

14.02.2022

До уваги фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

10.02.2022

24 лютого 2022 року о 9:00 годині, у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться пленарне засідання двадцять шостої сесії Каховської міської ради VІІІ скликання.

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні767
Вчора1405
На цьому тижні6444
Минулого тижня6083
У цьому місяці21144
Минулого місяця34012
За весь період2464899

Про проведення в місті призову громадян України на строкову військову службу у Збройні Сили України у квітні-травні 2016 року


Відповідно до Закону України “Про військовий обов’язок та військову службу”, Указу Президента України від 17 лютого 2015 року № 88/2015 “Про строки проведення чергових призовів, чергові призови громадян України на строкову військову службу та звільнення в запас військовослужбовців у 2015 році”, а також згідно з рішенням сесії міської ради від 25.09.2014 № 1136/62 “Про міську Програму “Призовна дільниця” на 2014-2015 роки”, Каховським об’єднаним міським військовим комісаріатом у квітні-травні 2016 року буде проводитись черговий призов на строкову військову службу в Збройні Сили України.

З метою забезпечення організованого та якісного призову і відправки призовників громадян України у війська у квітні-травні 2015 року та керуючись пунктом 19 частини 3 статті 42 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”:

1. Утворити міську призовну комісію (в тому числі і резерв на випадок відсутності того чи іншого члена призовної комісії) у складі:

_______________ - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова комісії;

Вакулич О.Л. - заступник голови Каховської районної державної адміністрації, голова комісії (резерв) (за згодою);

Велікорецький І.В. - військовий комісар Каховського об’єднаного міського військового комісаріату, підполковник Збройних Сил України, заступник голови комісії (за згодою);

Заговенко А.П. - заступник військового комісара Каховського об’єднаного міського військового комісаріату, майор Збройних Сил України, заступник голови комісії (резерв) (за згодою);

Попова О.А. - медична сестра підліткового кабінету Каховської ЦРЛ, секретар комісії (за згодою);

Ірза А.І. - медична сестра Каховської ЦРЛ, секретар комісії (резерв) (за

згодою);

Члени комісії:

Прудський С.М. - заступник начальника відділу - начальник міліції громадської безпеки Каховського РВ УМВС України в Херсонській області, майор міліції (за згодою);

Бойко І.М. - начальник штабу Каховського РВ УМВС України в Херсонській області, майор міліції (резерв) (за згодою);

Коваль В.Й. - лікар-терапевт Каховської ЦРЛ, старший лікар комісії (за згодою);

Залипка Т.Я. - лікар-інфекціоніст, районний спеціаліст Каховської ЦРЛ, старший лікар комісії (резерв) (за згодою);

Коринецька І. - головний спеціаліст відділу освіти Каховської міської ради;

Карпенко Н.Є. - головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту Каховської райдержадміністрації (резерв) (за згодою).

______________ - практичний психолог методичного кабінету відділу освіти Каховської міської ради (резерв);

Мкртичан О.Г. - методист психологічної служби відділу освіти, молоді та спорту Каховської райдержадміністрації (резерв) (за згодою);

Глущенко О.А. - отаман Каховського козачого товариства (за згодою);

Таран М.І. - козак Каховського козачого товариства (резерв) (за згодою).

2. Головному лікарю Каховської Центральної районної лікарні Віттіху О.О. (за згодою), головному лікарю Каховського Центру первинної медико-санітарної допомоги Антоненку О.А. (за згодою):

1) з метою організації медичного огляду призовників створити до ___ лютого 2016 року основний та резервний склад медичної комісії;

2) виділити 10 медичних сестер;

3) забезпечити проведення вакцинації та ревакцинації від дифтерії призовників, які підлягають відправці до лав Збройних Сил України;

4) забезпечити якісне проведення аналізів, флюорографію грудної клітини і легень та електрокардіограми серця за заявками Каховського об’єднаного міського військового комісаріату у приміщенні ЦРЛ за направленнями Каховського об’єднаного міського військового комісаріату з __ лютого 2016 року (додаток 1);

5) виділити на період призову в Каховській центральній районній лікарні для стаціонарного обстеження та лікування 30 ліжок-місць (10 – в терапевтичному відділенні, 5 - в неврологічному відділенні, 5 - в хірургічному відділенні, 5 – в офтальмологічному відділенні, 5 – в отоларингологічному відділенні) і своєчасно приймати призовників, направлених на додаткове медичне обстеження і лікування;

6) організувати ефективне лікування і оперування хворих призовників, що виявлені під час призову та раніше закріплені для лікування;

7) до __ лютого 2016 року надати Каховському об’єднаному міському військовому комісаріату диспансерні та амбулаторні картки форми Ф-0,25-У, Ф-

 

0,25-Ю, а також списки осіб, які перебувають на обліку з приводу туберкульозу, а також списки нервово-психічних, шкірно-венеричних захворювань, ВІЛ-інфекції;

8) членів призовної комісії, лікарів, медсестер, що задіяно в роботі комісії, звільнити від роботи за основним місцем на період з __ лютого по __ травня 2016 року із збереженням заробітної плати за місцем основної роботи згідно з Законом України “Про військовий обов’язок та військову службу”.

3. Медичний огляд призовників розпочати з ___ лютого 2016 року (додаток 2).

4. Відправку призовників до військ проводити у строки, визначені наказом Міністра оборони України та командувача військами Південного оперативного командування.

5. Керівникам підприємств, установ, організацій та навчальних закладів міста:

1) забезпечити своєчасне прибуття призовників на призовну комісію, звільнивши їх від роботи або навчання на час проведення призовних заходів;

2) за графіками, погодженими з керівниками відповідних підприємств, установ та організацій забезпечити військкомат транспортом (автобусами) з метою доставки призовників на обласний збірний пункт для контрольного медичного огляду та подальшої відправки у війська;

3) Забезпечити своєчасне прибуття призовників до Каховського об’єднаного міського військового комісаріату для відправки у війська о 8.00 годині згідно з графіком обласного військового комісаріату;

4) для проведення призову, за згодою керівників підприємств міста, виділити Каховському об’єднаному міському військовому комісаріату необхідну кількість технічних працівників із збереженням заробітної плати за місцем роботи:

- ВАТ “Каховський завод ЕЗУ“ - 1 технічний працівник (за згодою);

- ПрАТ “Чумак” - 1 технічний працівник (за згодою);

- РП “Каховський Сільгоспагрегат” - 1 технічний працівник (за згодою);

- УГКМК - 1 технічний працівник (за згодою);

- Станційно-лінійна дільниця № 1

районного центру телекомунікацій 631

(м. Каховка) - 1 технічний працівник (за згодою);

- Центр поштового зв’язку № 2 Херсонської дирекції

УДППЗ “Укрпошта” - 1 технічний працівник (за згодою);

- КВУ „Каховський водоканал” - 1 технічний працівник (за згодою);

- ДТВ “Каховський ХПП” - 1 технічний працівник (за згодою);

- Каховська філія ПАТ “Херсонгаз” - 1 технічний працівник (за згодою).

Технічних працівників виділити на термін з ___ лютого по ___ червня 2016 року.

6. Начальнику відділу освіти Каховської міської ради (Гончар М.В.) на період роботи призовної комісії забезпечити участь спеціаліста-психолога у проведенні психологічного тестування призовників.

4

7. Начальнику станційно-лінійної дільниці № 1 районного центру телекомунікацій 631 (м. Каховка) (Бондар В.М.) (за згодою) забезпечити роботу

телефонного зв’язку в Каховському об’єднаному міському військовому комісаріаті на період призову (телефон 2-08-70).

8. Начальнику Каховського РЕЗ і ЕМ ВАТ ЕК ”Херсонобленерго” (Наконечний О.П.) (за згодою) на час призову забезпечити безперебійне електропостачання Каховського об’єднаного міського військового комісаріату.

9. Начальнику Каховського РВ УМВС України в Херсонській області (_________________) (за згодою):

1) забезпечити охорону громадського порядку на міській призовній дільниці у період призову та відправки призовників у війська;

2) члену міської призовної комісії Прудському С.М. очолити групу розшуку призовників, які ухиляються від явки у Каховський об’єднаний міський військовий комісаріат та організувати їх доставку на міську призовну дільницю;

3) виділити трьох працівників Каховського РВ УМВС України в Херсонській області з __ лютого по __ травня 2016 року для постійної роботи по розшуку призовників, які ухиляються від призову.

10. Засідання міської призовної комісії проводити згідно з графіком (додаток 3), перевезення призовників під час проведення призову на обласну медичну комісію проводити згідно з графіком (додаток 4).

11. Військовому комісару Каховського об’єднаного міського військового комісаріату Велікорецькому І.В. про підсумки проведення призову, недоліки в роботі підприємств, установ та організацій до ___ червня 2016 року доповісти міському голові та внести пропозиції відносно покращення цієї роботи.

12. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради _______________.

 

Міський голова А.А.Дяченко

 

 

Додаток 1

до розпорядження міського голови

_____________ № _________

 

ГРАФІК

здачі аналізів, проходження флюрографії, санації ротової порожнини юнаків 1989-1996 року народження, які підлягають призову навесні 2016 року

з/п

Найменування сільських рад, навчальних закладів

Кіль

кість

юнаків

Дата проходження

1.

Тавричанська сільська рада

13

25.02.2015

2.

Роздольненська сільська рада

20

25.02.2015

3.

Кам’янська сільська рада

21

25.02.2015

4.

Дмитрівська сільська рада

5

26.02.2015

5.

Любимівська селищна рада

46

26.02.2015

6.

Коробківська сільська рада

22

27.02.2015

7.

Чорнянська сільська рада

32

27.02.2015

8.

Чорноморівська сільська рада

10

02.03.2015

9.

Косторгизівська сільська рада

11

02.03.2015

10.

Семенівська сільська рада

6

02.03.2015

11.

Новокам’янська сільська рада

9

02.03.2015

12.

Червоноперекопська сільська рада

23

02.03.2015

13.

Р.Люксембургська сільська рада

12

03.03.2015

14.

Василівська сільська рада

18

03.03.2015

15.

Дудчинська сільська рада

7

03.03.2015

16.

Заозернівська сільська рада

5

03.03.2015

17.

Волинська сільська рада

5

03.03.2015

18.

Малокаховська сільська рада

31

04.03.2015

19.

Архангельськослобідська сільська рада

9

04.03.2015

20.

Місто

50

05.03.2015

21.

Місто

50

06.03.2015

22.

Місто

50

10.03.2015

23.

Місто

50

11.03.2015

24.

Місто

50

12.03.2015

25.

Місто

50

13.03.2015

26.

Район (резервні дні)

50

16-20.03.2015

27.

Місто (резервні дні)

50

23-27.03.2015

28.

Район (резервні дні)

50

30.03.-03.04.2015

29.

Місто (резервні дні)

50

06-10.04.2015

30.

Район (резервні дні)

50

14-17.04.2015

31.

Місто (резервні дні)

50

20-24.04.2015

32.

Район (резервні дні)

50

27-30.04.2015

33.

Місто (резервні дні)

50

05-08.05.2015

34.

Район (резервні дні)

50

12-15.05.2015

35.

Місто (резервні дні)

50

18-22.05.2015

36.

Район (резервні дні)

50

25-29.05.2015

Заступник міського голови з питань

діяльності виконавчих органів ради ___________________

 

Додаток 2

до розпорядження міського голови

_____________ № _________

 

ГРАФІК

проходження комісії призовниками 1990-1997 року народження, які підлягають призову навесні 2016 року

 

з/п

Найменування сільських рад, навчальних закладів

Кількість

юнаків

Дата проходження

1.

Тавричанська сільська рада

13

03.03.2015

2.

Роздольненська сільська рада

20

03.03.2015

3.

Кам’янська сільська рада

21

03.03.2015

4.

Дмитрівська сільська рада

5

05.03.2015

5.

Любимівська селищна рада

46

05.03.2015

6.

Коробківська сільська рада

22

10.03.2015

7.

Чорнянська сільська рада

32

10.03.2015

8.

Чорноморівська сільська рада

10

12.03.2015

9.

Косторгизівська сільська рада

11

12.03.2015

10.

Семенівська сільська рада

6

12.03.2015

11.

Новокам’янська сільська рада

9

12.03.2015

12.

Червоноперекопська сільська рада

23

12.03.2015

13.

Р.Люксембургська сільська рада

12

16.03.2015

14.

Василівська сільська рада

18

16.03.2015

15.

Дудчинська сільська рада

7

16.03.2015

16.

Заозернівська сільська рада

5

16.03.2015

17.

Волинська сільська рада

5

16.03.2015

18.

Малокаховська сільська рада

31

18.03.2015

19.

Архангельськослобідська сільська рада

9

18.03.2015

20.

Місто

50

18.03.2015

21.

Місто

50

20.03.2015

22.

Місто

50

23.03.2015

23.

Місто

50

25.03.2015

24.

Місто

50

27.03.2015

25.

Місто (резервні дні)

50

30.03-03.04.2015

26.

Район (резервні дні)

50

06-10.04.2015

27.

Місто (резервні дні)

50

14-17.04.2015

28.

Район (резервні дні)

50

20-24.04.2015

29.

Місто (резервні дні)

50

27-30.04.2015

30.

Район (резервні дні)

50

05.05-08.05.2015

31.

Місто (резервні дні)

50

12-15.05.2015

32.

Район (резервні дні)

50

18-22.05.2015

33.

Місто (резервні дні)

50

25-29.05.2015

 

Заступник міського голови з питань

діяльності виконавчих органів ради ___________________

 

Додаток 3

до розпорядження міського голови

_____________ № _________

 

ГРАФІК

засідань міської призовної комісії на період проведення весняного 2016 року по місту

Каховка та Каховському району

 

з/п

Найменування сільських рад, навчальних закладів

Кіль

кість

юнаків

Дата засідання

1.

Любимівська селищна рада

50

01.04.2015

2.

Роздольненська сільська рада

20

07.04.2015

3.

Кам’янська сільська рада

21

07.04.2015

4.

Новокам’янська сільська рада

9

07.04.2015

5.

Василівська сільська рада

19

14.04.2015

6.

Малокаховська сільська рада

31

14.04.2015

7.

Чорнянська сільська рада

32

21.04.2015

8.

Чорноморівська сільська рада

10

21.04.2015

9.

Дудчинська сільська рада

8

21.04.2015

10.

Червоноперекопська сільська рада

23

28.04.2015

11.

Косторгизівська сільська рада

11

28.04.2015

12.

Тавричанська сільська рада

16

28.04.2015

13.

Коробківська сільська рада

22

05.05.2015

14.

Заозернівська сільська рада

5

05.05.2015

15.

Дмитрівська сільська рада

5

05.05.2015

16.

Волинська сільська рада

5

05.05.2015

17.

Р.Люксембургська сільська рада

13

05.05.2015

18.

Архангельськослобідська сільська рада

9

12.05.2015

19.

Семенівська сільська рада

6

12.05.2015

20.

Місто

35

12.05.2015

21.

Місто

50

19.05.2015

22.

Місто

50

25.05.2015

23.

Місто

50

27.05.2015

24.

Місто

50

28.03.2015

25.

Місто (резервні дні)

50

29.05.2015

 

Заступник міського голови з питань

діяльності виконавчих органів ради __________________

 

 

Додаток 4

до розпорядження міського голови

_____________ № _________

ГРАФІК

виділення автотранспорту для перевезення призовників під час проведення

призову навесні 2016 року

 

п/п

Підприємство, яке виділяє автотранспорт

Дата виділення

Час

подачі

Місце

подачі

1.

ТОВ “Каховське АТП-16506” (за згодою)

__ березня 2016 року

07:00

Каховський ОМВК

2.

ТОВ “Каховське АТП-16506” (за згодою)

__ березня 2016 року

07:00

Каховський ОМВК

3.

ТОВ “Каховське АТП-16506” (за згодою)

__ квітня 2016 року

07:00

Каховський ОМВК

4.

ТОВ “Каховське АТП-16506” (за згодою)

__ квітня 2016 року

07:00

Каховський ОМВК

5.

ТОВ “Каховське АТП-16506” (за згодою)

__ травня

2016 року

07:00

Каховський ОМВК

6.

ТОВ “Каховське АТП-16506” (за згодою)

__ травня 2016 року

07:00

Каховський ОМВК

7.

ТОВ “Каховське АТП-16506” (за згодою)

__ травня 2016 року

07:00

Каховський ОМВК

Заступник міського голови з питань

діяльності виконавчих органів ради _________________

 

 

 

Направлено:

 

1. Відділ у справах молоді та спорту

2. Міськвійськкомат — 2 екзмп.

3. Відділ освіти

4. Каховський РВ УМВС

5. Станційно-лінійна дільниця № 1 районного центру телекомунікацій 631

6. ПрАТ “Чумак”

7. Каховський РЕЗ і ЕМ ВАТ “ЕК Херсонобленерго”

8. КВУ „Каховський водоканал”

9. Каховський центр поштового зв’язку № 2 Херсонської дирекції УДППЗ “Укрпошта”

10. УГКМК

11. РП “Каховський Сільгоспагрегат”

12. Каховський ЦРЛ (Віттіх)

13. Каховський центр первинної медико-санітарної допомоги (Антоненко)

14. ПАТ „КЗЕЗУ”

15. ТОВ “Каховське АТП-16506”

16. ДТВ “Каховський ХПП”

17. Каховська філія ПАТ “Херсонгаз”

 

 

Погоджено:

 

Заступник міського голови з питань

діяльності виконавчих органів ради І.М.Орєхов

 

Начальник відділу організаційно-кадрової

роботи, інформаційної політики та взаємодії

з громадськістю О.В.Куліда

 

В.о начальника загального відділу Г.Л.Рашевський

 

Начальник юридичного відділу О.О.Іотова

 

Зубков Віктор Анатолійович

4 13 53

 

Коректор