Відповідно до положення про відділ у справах дітей, затвердженого рішенням сесії міської ради від 28.01.2021 №148/6, керуючись пунктом 2 статті 52 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні" виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити оновлене положення про координаційну раду у справах дітей.
2. Вважати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету Каховської міської ради №74 від 15.03.2016 „Про внесення змін до Положення про координаційну раду у справах дітей виконавчого комітету Каховської міської ради", затвердженого рішенням виконкому №67 від 13.02.2007 "Про затвердження положення про координаційну раду у справах дітей і склад координаційної ради".
3. Вважати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету Каховської міської ради № 67 від 13.02.2007 "Про затвердження положення про координаційну раду у справах дітей і склад координаційної ради".
4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Г. Гондареву.
Міський голова Віталій Немерець
ЗАТВЕРДЖЕНО:
рішенням виконкому
від _______№ ______
ПОЛОЖЕННЯ
про координаційну раду у справах дітей
Каховської міської ради
1. Загальні положення
1.1. Координаційна рада у справах дітей (далі - рада) є консультативно-
дорадчим органом при виконкомі Каховської міської ради і створюється для
координації діяльності державних структур та громадських організацій у
сфері соціально-правового захисту та профілактики правопорушень серед
дітей Каховської ТГ.
1.2. Рада здійснює свою діяльність відповідно до Конституції та законів
України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України,
розпоряджень голови обласної державної адміністрації і даного положення.
1.3. Рада створюється рішенням виконкому міської ради.
2. Основні завдання ради
2.1. Координація дій органів виконавчої влади і органів місцевого
самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форм
власності, громадських структур у вирішенні питань соціального і правового
захисту дітей, в тому числі дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського
піклування, запобігання бездоглядності, безпритульності, жорстокого поводження, булінгу серед підлітків, профілактики вчиненню неповнолітніми злочинів та правопорушень.
2.2. Формування громадської думки щодо державної політики з питань
соціального та правового захисту дітей, профілактики запобігання бездоглядності, безпритульності, жорстокого поводження, булінгу серед підлітків, профілактики вчиненню неповнолітніми злочинів та правопорушень, інформування населення про проблеми дітей та шляхи їх вирішення.
2.3. Аналіз соціальних та морально-етичних процесів у дитячому та
підлітковому середовищі громади.
2.4. Внесення пропозицій до проектів програм соціально-економічного
розвитку області в частині соціального захисту, забезпечення прав, свобод і законних інтересів дітей, з питань соціального та правового захисту дітей, профілактики запобігання бездоглядності, безпритульності, жорстокого поводження, булінгу серед підлітків, профілактики вчиненню неповнолітніми злочинів та правопорушень.
2.5. Внесення пропозицій щодо бюджетних асигнувань для реалізації цільових програм соціально-правового захисту дітей, з питань соціального та правового захисту дітей, профілактики запобігання бездоглядності, безпритульності, жорстокого поводження, булінгу серед підлітків, профілактики вчиненню неповнолітніми злочинів та правопорушень.
2.6. Визначення і обґрунтування пріоритетних напрямів діяльності,
спрямованої на вирішення проблем дитинства, питань соціально-правової,
психолого-педагогічної, профілактичної роботи щодо попередження
бездоглядності, безпритульності, жорстокого поводження, булінгу серед підлітків, профілактики вчиненню неповнолітніми злочинів та правопорушень.
2.7. Вивчення та узагальнення даних стану роботи з дітьми в
громаді, внесення пропозицій у встановленому порядку щодо формування державної політики стосовно дітей.
2.8. Сприяння діяльності підприємств, установ, організацій всіх форм
власності, окремих фізичних осіб щодо надання матеріальної підтримки та
соціальної допомоги дітям, координація зв’язків з громадськими та
благодійними організаціями.
3. Рада має право
3.1. Створювати у разі потреби тимчасові експертні колективи, робочі
групи, залучати до них представників місцевих органів державної виконавчої
влади, підприємств, установ, громадських та благодійних організацій.
3.2. Запрошувати на свої засідання представників структурних
підрозділів міської ради, інших відомств, громадських організацій (за
погодження з керівництвом), робота яких спрямована на реалізацію
державної політики щодо захисту прав дітей.
3.3. Одержувати в установленому порядку необхідні для її діяльності
інформацію і матеріали через структурні підрозділи виконкому міської ради.
3.4. Подавати пропозиції щодо порушення питання про накладення
дисциплінарних стягнень на посадових осіб у разі невиконання ними
законодавства щодо дітей.
3.5. Ініціювати перед відповідними органами клопотання про
застосування передбачених законодавством санкцій до суб’єктів
підприємницької діяльності, які здійснюють продаж алкогольних напоїв,
тютюнових виробів, порнографічної продукції, із залученням засобів масової інформації пропагують насильство, жорстокість, сексуальну розпусту, сприяють втягненню дітей до вживання алкогольних напоїв, наркотичних речовин тощо.
4. Організація діяльності ради
4.1. Головою ради є заступник міського голови з питань діяльності
виконавчих органів ради.
4.2. До складу ради на правах заступника входить начальник відділу у
справах дітей міської ради, відповідальні працівники органів місцевого самоврядування, керівники підприємств, установ незалежно від
форм власності, представники громадських організацій, депутати (за згодою).
4.3. Голова ради має право вносити зміни до складу ради, у разі
кадрових переміщень, та затверджувати його в установленому порядку.
4.4. Основною формою роботи ради є засідання, які проводяться за
потребою, але не рідше одного разу в квартал. Засідання ради вважається
правочинним, якщо на ньому присутні не менше як дві третини її
персонального складу.
4.5. Рішення ради приймаються простою більшістю голосів її членів,
оформлюються у вигляді протоколів, рекомендацій (підписаних головою та
відповідальним секретарем ради). Рішення ради направляються керівникам
органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій
незалежно від форм власності, представникам громадських організацій.
4.6. Голова та члени ради працюють на громадських засадах.
4.7. Організаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності
ради здійснюється відповідними відділами міської ради.
4.8. Рада може мати власний бланк зі своїм найменуванням та органу
виконавчої влади, при якому створена.