Відповідно
до статей 9,13 Закону України «Про засади
державної регуляторної політики у сфері
господарської діяльності» від 11.09.2003
року № 1160 – IV, статті 13 Закону України «Про ціни і
ціноутворення», статті 18 Закону України
«Основи законодавства України про
охорону здоров’я», статті 4 Закону
України «Про державні фінансові гарантії
медичного обслуговування населення»,
Переліку платних послуг, які надаються
в державних і комунальних закладах
охорони здоров’я та вищих медичних
навчальних закладах , затверджених
постановою Кабінету Міністрів України
від 17 вересня 1996 року № 1138, Методики
розрахунку вартості послуги з медичного
обслуговування, затверджених постановою
Кабінету Міністрів України від 27 грудня
2017 року № 1075, постанови Кабінету Міністрів
України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про
встановлення повноважень органів
виконавчої влади та виконавчих органів
міських рад щодо регулювання цін
(тарифів)», Положення (стандарт)
бухгалтерського обліку 16 «Витрати»,
затвердженого наказом Міністерства
фінансів України від 31 грудня 1999 року
№318, з метою впровадження економічно
обґрунтованих платних медичних послуг
для надання якісного та доступного
медичного обслуговування населення, керуючись
підпунктом 2 пункту «а» статті 28 Закону
України «Про місцеве самоврядування в
Україні», виконавчий комітет
ВИРІШИВ:
1.
Затвердити Перелік платних послуг, які
можуть надаватися Комунальним
некомерційним підприємством «Каховський
міський центр первинної медико-санітарної
допомоги Каховської міської ради»
(додається).
2. Рішення
набуває чинності з моменту його
оприлюднення в засобах масової інформації.
3.
Директору Комунального некомерційного
підприємства «Каховський
міський центр первинної медико-санітарної
допомоги Каховської міської ради»
Антоненку О.А.:
3.1. організацію
надання платних послуг здійснювати
відповідно до чинного законодавства;
3.2.
довести перелік платних послуг до відома
мешканців Каховської територіальної
громади в засобах масової інформації,
на території закладу охорони здоров’я.
4.
Контроль за виконанням цього рішення
покласти на заступника міського голови з
питань діяльності виконавчих органів
ради Гондареву
Г.В.
Міський
голова Віталій НЕМЕРЕЦЬ
Додаток
рішення
виконавчого
комітету
Каховської
міської ради
від
___________ №______
Перелік
платних послуг, які можуть надаватися
Комунальним
некомерційним підприємством
«Каховський
міський центр первинної
медико-санітарної
допомоги
Каховської
міської ради»
№
|
Код
|
Найменування
послуг
|
Тариф
за
одну послугу,
|
з/п
|
послуги
|
|
грн.,
(без
ПДВ)
|
ЛАБОРАТОРНІ
ДОСЛІДЖЕННЯ
|
1
|
101
|
Загальний
аналіз крові (для
незадекларованих)
|
48,00
|
2
|
102
|
Загальний
аналіз сечі (для
незадекларованих)
|
38,00
|
3
|
103
|
Аналіз
крові на глюкозу (для
незадекларованих)
|
45,00
|
4
|
104
|
Аналіз
крові на холестерин (для
незадекларованих)
|
45,00
|
|
Аналіз
крові ревмопроби
|
5
|
105
|
Аналіз
крові ( загальний білок )
|
90,00
|
6
|
106
|
Аналіз
крові ( сероглікоїди )
|
117,00
|
7
|
107
|
Аналіз
крові ( СРБ білок )
|
30,00
|
8
|
108
|
Аналіз
крові ( рематоїдний фактор )
|
43,00
|
Аналіз
крові
|
9
|
109
|
Аналіз
крові на амілазу
|
57,00
|
10
|
110
|
Аналіз
крові ( залізо- залізозв’язувальна
здатність )
|
85,00
|
11
|
111
|
Аналіз
крові ( кальцій )
|
84,00
|
12
|
112
|
Аналіз
крові ( магній )
|
85,00
|
13
|
113
|
Аналіз
крові ( фосфор )
|
87,00
|
14
|
114
|
Аналіз
крові ( хлориди )
|
104,50
|
15
|
115
|
Аналіз
крові ( лужна фосфотаза )
|
64,00
|
16
|
116
|
Аналіз
крові ( креатинін кінетика )
|
56,00
|
17
|
117
|
Аналіз
крові ( холестерин високої щільності
)
|
107,00
|
18
|
118
|
Аналіз
крові ( холестерин низької щільності
)
|
117,00
|
19
|
119
|
Аналіз
крові ( сечовина"У" )
|
67,00
|
20
|
120
|
Аналіз
крові ( сечова кислота )
|
131,00
|
21
|
121
|
Аналіз
крові ( глікозильований гемоглобін
)
|
185,00
|
22
|
122
|
Аналіз
крові ( печінкові проби )
|
203,50
|
23
|
123
|
Аналіз
крові ( коагулограма )
|
72,00
|
24
|
124
|
Аналіз
крові на МНО (капілярна кров)
|
84,00
|
25
|
125
|
Аналіз
крові на згортання
|
30,00
|
26
|
126
|
Аналіз
крові ( гематокритна величина )
|
42,00
|
27
|
127
|
Аналіз
крові ( гемоглобін )
|
34,00
|
28
|
128
|
Аналіз
крові загальний - розгорнутий
|
112,00
|
29
|
129
|
Аналіз
крові на РМП
|
76,00
|
30
|
130
|
Аналіз
крові на гепатит В
|
111,00
|
31
|
131
|
Аналіз
крові на групу та резус-фактор
|
69,00
|
|
Аналіз
сечі
|
32
|
132
|
Аналіз
сечі на амілазу
|
61,00
|
33
|
133
|
Аналіз
сечі по Нечипоренко
|
47,00
|
34
|
134
|
Аналіз
сечі на глюкозу (кількісний)
|
70,00
|
35
|
135
|
Аналіз
сечі на ацетон
|
39,00
|
36
|
136
|
Аналіз
сечі за Зимницьким
|
63,00
|
37
|
137
|
Аналіз
сечі на жовчні пігменти
|
47,50
|
38
|
138
|
Аналіз
сечі на добовий білок
|
62,00
|
|
Аналіз
калу
|
39
|
139
|
Аналіз
калу на гельмінти
|
50,00
|
40
|
140
|
Аналіз
калу (копрограма,найпростіші)
|
73,00
|
41
|
141
|
Аналіз
калу (зішкріб на ентеробіоз)
|
38,00
|
42
|
142
|
Аналіз
калу на приховану кров
|
51,00
|
Аналіз
крові на ІФА
|
43
|
143
|
Аналіз
крові ( Імунологія Ig B-хронічний )
|
387,00
|
44
|
144
|
Аналіз
крові ( Імунологія Ig М -гострий )
|
387,00
|
МЕДИЧНИЙ
ОГЛЯД СПЕЦІАЛІСТАМИ
(для
незадекларованих осіб )
|
45
|
201
|
Медичний
огляд сімейним лікарем
|
180,00
|
46
|
202
|
Медичний
огляд терапевтом
|
175,00
|
47
|
203
|
Медичний
огляд педіатром
|
180,50
|
ГІНЕКОЛОГІЧНЕ
ОБСТЕЖЕННЯ
|
48
|
301
|
Медичний
огляд лікарем акушер-гінекологом
|
94,00
|
49
|
302
|
Кольпоскопія
|
145,00
|
50
|
303
|
Аналіз
мазка на мікрофлору
|
83,00
|
НАДАННЯ
МЕДИЧНИХ ДОВІДОК
(для
незадекларованих осіб )
|
51
|
401
|
Медичні
довідки (лікарський консультаційний
висновок, виписка із медичної карти
амбулаторного хворого, довідка
учня загальноосвітнього навчального
закладу про результати обов’язкового
медичного профілактичного огляду,
довідка про стан здоров’я та інші)
|
42,00
|
52
|
402
|
Медичні
довідки про щеплення
|
21,00
|
ІНШІ
МЕДИЧНІ ПОСЛУГИ
|
53
|
501
|
ЕКГ
дослідження (для
незадекларованих осіб)
|
58,00
|
54
|
502
|
Забір
крові з вени (для
незадекларованих осіб)
|
39,00
|
55
|
503
|
Внутрішньом’язова
ін’єкція (для
незадекларованих
та
за направленням лікаря з інших
лікувальних закладів)
|
33,00
|
56
|
504
|
Внутрішньовенна
ін’єкція (для
незадекларованих осіб та за направленням
лікаря з інших лікувальних закладів)
|
33,00
|
57
|
505
|
Вакцинація
сезонна
|
39,00
|
Заступник
міського голови з
питань
діяльності
виконавчих органів ради
Галина
Гондарева
Аналіз регуляторного впливу
проєкту рішення виконавчого
комітету Каховської міської ради
«Про
затвердження Переліку платних
послуг, які можуть надаватись
Комунальним
некомерційним підприємством «Каховський
міський центр первинної медико-санітарної
допомоги Каховської міської ради»»
Аналіз регуляторного впливу до проєкту рішення виконавчого
комітету Каховської міської ради «Про
затвердження Переліку платних
послуг, які можуть надаватись Комунальним
некомерційним підприємством «Каховський
міський центр первинної медико-санітарної
допомоги Каховської міської ради»» (далі
- рішення) підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 та відповідно
до повноважень, передбачених підпунктом
2 пункту "а" статті 28 Закону України
«Про місцеве самоврядування в Україні»,
постанови Кабінету Міністрів України
від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення
повноважень органів виконавчої
влади та виконавчих органів міських
рад щодо регулювання цін
(тарифів)», з метою одержання зауважень
і пропозицій від фізичних та юридичних осіб,
їх об’єднань впродовж
одного місяця.
Громадське
обговорення даного проєкту рішення
відбувалося на засіданні міської ради
підприємців, спільному засіданні
депутатів Каховської міської ради,
шляхом публікацій роз’яснень в газеті
«Каховська зоря».
У процесі підготовки аналізу регуляторного
впливу було здійснено наступне.
І. Визначення проблеми
Платні послуги, що надаються населенню
комунальними закладами охорони здоров’я,
згідно чинного законодавства, є важливим
джерелом додаткових коштів для системи
охорони здоров’я.
Важливою
проблемою діяльності комунального
некомерційного підприємства «Каховський
міський центр первинної медико-санітарної
допомоги Каховської міської ради» (далі
– КНП «Каховський МЦПМСД») є недостатнє
фінансування, що призводить до необхідності
постійного пошуку нових шляхів покриття
витрат пов’язаних із забезпеченням
надання якісної медичної допомоги та
функціонування підприємства в цілому.
Зважаючи на п. 1 постанови Кабінету
Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, ст.
28 Закону України «Про місцеве самоврядування
в Україні», Закон України «Про ціни та
ціноутворення» виконавчий комітет
Каховської міської ради в порядку та
в межах, визначених законодавством, має
право встановлювати тарифи на платні
медичні послуги, які надаються комунальним
некомерційним підприємством «Каховський
міський центр первинної медико-санітарної
допомоги Каховської міської ради» (далі
– КНП «Каховський МЦПМСД»).
Перелік платних послуг, тарифи на які
можуть бути встановлені, затверджений
постановою Кабінету Міністрів України
від 17.09.96 № 1138
«Про затвердження переліку платних
послуг, які надаються в державних і
комунальних закладах охорони здоров’я
та вищих медичних навчальних закладах»
(далі – Перелік).
Враховуючи вище зазначене, а також
зважаючи на гостру необхідність
додаткового фінансування діяльності
КНП «Каховський МЦПМСД» в умовах дефіциту
місцевого бюджету підготовлено проєкт
рішення виконавчого
комітету Каховської міської ради «Про
затвердження Переліку платних
послуг, які можуть надаватись Комунальним
некомерційним підприємством «Каховський
міський центр первинної медико-санітарної
допомоги Каховської міської ради»».
Тарифи на платні медичні послуги, які
включені до проєкту рішення, розраховані
на підставі поданих КНП «Каховський
МЦПМСД» розрахункових матеріалів згідно
законодавства України, зокрема: Закону
України «Про ціни і ціноутворення»,
Податкового кодексу України, Методики
розрахунку вартості послуги з медичного
обслуговування затвердженої постановою
Кабінету Міністрів України від 27 грудня
2017р № 1075, Положення (стандарту)
бухгалтерського обліку 16 «Витрати»,
затвердженого наказом Міністерства
фінансів України від 31 грудня 1999 року
№ 318, зареєстрованого в Міністерстві
юстиції України 19 січня 2000 року за №
27/4248, та інших нормативно-правових актів,
на підставі яких визначається повна
собівартість послуг.
Тарифи
на платні медичні послуги, які
встановлюються проєктом рішення,
формуються Комунальним некомерційним
підприємством «Каховський міський
центр первинної медико-санітарної
допомоги Каховської міської ради» із
застосуванням нормативно-витратного
методу на підставі державних і галузевих
норм оплати праці, норм часу, норм
використання матеріальних ресурсів,
цін на лікарські засоби і вироби медичного
призначення та витрат, пов’язаних з
управлінням та обслуговуванням
підприємства.
З
огляду на вищевикладене, враховуючи
підвищення розміру мінімальної
заробітної плати з січня 2021 року, на
теперішній час є актуальним питання
встановлення на економічно обґрунтованому
рівні тарифів на платні послуги з
медичного обслуговування, які надаються
КНП «Каховський МЦПМСД».
Основні групи (підгрупи), на які
справляється вплив при підготовці
проєкту рішення:
Групи (підгрупи)
|
Так
|
Ні
|
Громадяни
|
+
|
|
Держава
|
+
|
|
Суб’єкти господарювання
|
+
|
|
Проблема не може бути розв’язана за
допомогою ринкових механізмів, оскільки
регулювання цін (тарифів) в цьому випадку
є повноваженням виконавчого комітету
Каховської міської ради.
ІІ.
Цілі державного регулювання
Регульовані тарифи на платні медичні
послуги стосуються тільки тих медичних
послуг, що надаються комунальними
медичними закладами.
Для недержавного сектору охорони
здоров’я, в сучасних економічних умовах,
що склалися в Україні в цілому та
конкретно в місті, характерні великі
коливання цін на медичні послуги.
Головна ціль даного регуляторного акта
– надання якісних послуг за економічно
обґрунтованими тарифами фізичним та
юридичним особам, а також:
«Про місцеве самоврядування в Україні»,
постановою Кабінету Міністрів України
від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення
повноважень органів виконавчої влади
та виконавчих органів міських рад щодо
регулювання цін (тарифів)»;
-
встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються КНП «Каховський
МЦПМСД»;
-
отримання
додаткових надходжень закладом охорони
здоров’я для розвитку
матеріально-технічної бази та інших
необхідних витрат (оплата праці,
закупівля реактивів, матеріалів
медичного призначення, медикаментів,
антисептичних та дезінфікуючих засобів
тощо). Так, Основами законодавства України про охорону здоров’я визначено, що фінансування охорони здоров’я здійснюється за рахунок державного бюджету України та місцевих бюджетів, фондів медичного страхування та будь-яких джерел, не заборонених законодавством. При цьому, заклад охорони здоров’я має право надавати платні послуги у сфері охорони здоров’я за визначеним переліком;
-
забезпечення прозорості при розрахунках із суб’єктами господарювання за договорами за переліком, затвердженим постановою
Кабінету Міністрів України від 17 вересня
1996 року № 1138
«Про затвердження переліку платних
послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних
навчальних закладах».
До то ж, в умовах конкуренції з недержавним
сектором охорони здоров’я, комунальні
лікувально-профілактичні заклади
повинні своєчасно підвищувати кваліфікацію
персоналу, поліпшувати рівень
матеріально-технічного забезпечення.
Виконання цих завдань можливе лише за
умови наявності необхідних коштів,
одним з джерел їх надходження є платні
медичні послуги.
ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних
способів досягнення цілей
-
Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи
|
Опис альтернативи
|
Альтернатива 1
|
Не встановлювати тарифи на платні послуги.
|
Альтернатива 2
|
Встановити
тарифи нижче економічно обґрунтованого рівня.
|
Альтернатива 3
|
Встановити тарифи на економічно обґрунтованому рівні.
|
Оцінка вибраних альтернативних способів
досягнення цілей
Оцінка впливу на сферу інтересів держави
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1
|
Не передбачаються
|
Суперечить вимогам постанови Кабінету
Міністрів України від 25 грудня 1996 року
№ 1548; відсутність контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері
надання платних медичних послуг.
|
Альтернатива 2
|
Реалізація владних повноважень, прозорий механізм розрахунків за отримані платні
медичні послуги
|
Не відповідає вимогам статті 12 та 15 Закону України «Про ціни і ціноутворення».
|
Альтернатива 3
|
Реалізація владних повноважень, здійснення контролю за формуванням економічно обґрунтованих тарифів, прозорий механізм розрахунків за отримані платні
медичні послуги
|
Не передбачаються.
|
|
|
|
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1
|
Не передбачаються
|
Неможливість отримати додаткові медичні послуги, які
не оплачуються НСЗУ, через неможливість надання їх Підприємством у зв’язку із відсутністю затверджених
тарифів.
|
Альтернатива 2
|
Оплата за отримані платні медичні послуги в меншому розмірі.
|
Погіршення якості отриманих послуг за рахунок
відсутності джерел для надання послуг з медичного обслуговування відповідно до стандартів лікування та
локальних протоколів.
|
Альтернатива 3
|
Прозорий механізм розрахунків за отримані платні
медичні послуги належної якості
|
Оплата за отримані платні медичні послуги за економічно обґрунтованими тарифами.
|
Оцінка впливу
на
сферу інтересів суб’єктів господарювання
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1
|
Відсутні.
|
Неможливість
отримання платних медичних послуг за
економічно обґрунтованими тарифами.
Для надавача послуг – нанесення
збитків, ризик нецільового використання
державних коштів.
|
Альтернатива 2
|
Для надавача послуг -
відсутні. Для інших суб’єктів
господарювання (отримувачів послуг): прозорий механізм застосування тарифів, оплата за надані послуги з медичного обслуговування в
меншому розмірі.
|
Не відповідає вимогам статті 12 та статті 15 Закону
України «Про ціни і ціноутворення»
при відсутності в міському бюджеті коштів для закладу охорони здоров’я на покриття різниці між
встановленими тарифами та економічно обґрунтованими витратами, збиткова діяльність закладу як суб’єкта господарювання. Для інших суб’єктів господарювання - погіршення якості отриманих послуг.
|
Альтернатива 3
|
Для надавача послуг:
приведення вартості
послуг до економічно
обґрунтованого рівня,
покращення
матеріально-
технічної бази,
підвищення
кваліфікації
медичного персоналу,
оплата праці та стимулювання працівників
з метою збереження належної кадрової
бази, забезпечення роботи
клініко-діагностичної лабораторії,
прозорий механізм застосування тарифів,
контроль за
формуванням
економічно
обґрунтованих
тарифів. Для інших суб’єктів
господарювання –
можливість
отримання якісних послуг за економічно
обґрунтованими
тарифами.
|
Для Підприємства - відсутні, оплата за
надані послуги з медичного
обслуговування на економічно
обґрунтованому рівні сприяє ефективній
господарській діяльності закладу охорони
здоров’я.
|
IV.
Вибір найбільш оптимального альтернативного
способу
досягнення цілей
Єдиним
способом розв’язання вищезазначеної
проблеми, що відповідає потребам та
забезпечує поступове досягнення
встановлених цілей, є видання регуляторного
акта – рішення виконавчого
комітету Каховської міської ради «Про
затвердження Переліку платних
послуг, які можуть надаватись Комунальним
некомерційним підприємством «Каховський
міський центр первинної медико-санітарної
допомоги Каховської міської ради»» .
Запропонований
спосіб відповідає чинному законодавству,
зокрема, ст.6 Закону України «Про ціни
і ціноутворення», ст. 28 Закону України
«Про місцеве самоврядування в Україні».
Запропоновані
тарифи передбачається встановити в
економічно- обґрунтованому розмірі, що
покриватимуть витрати по наданню платних
медичних послуг, забезпечуватимуть
необхідний рівень матеріально- технічного
оснащення медичного закладу та
кваліфікаційний рівень його фахівців.
Рейтинг
|
Бал
|
|
результативності
|
результа-
|
|
(досягнення цілей
під час вирішення
|
тивності
(за чотири-
|
Коментарі щодо присвоєння відповідного балу
|
проблеми)
|
бальною
|
|
|
системою
|
|
|
оцінки)
|
|
Альтернатива 1
|
1
|
Оскільки тарифи на платні медичні послуги підлягають регулюванню органами місцевого самоврядування, за допомогою ринкових механізмів,
проблема не може бути розв’язана.
|
Альтернатива 2
|
1
|
Не відповідає вимогам статей 12 та 15 Закону України «Про ціни і ціноутворення». У разі встановлення тарифів на
рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня, частково вирішується проблема реалізації державної цінової політики, але матимуть місце зобов’язання місцевих бюджетів щодо відшкодування закладам охорони здоров’я різниці між економічно
обґрунтованими та встановленими тарифами.
|
Альтернатива 3
|
3
|
Оптимальний варіант збалансування інтересів держави,
громадян та суб’єктів господарювання.
Ця альтернатива забезпечує досягнення цілей державного регулювання та майже повною мірою відповідає потребам у вирішенні проблеми. Враховуючи довготривалість процедури затвердження тарифів та відсутність можливості швидко змінювати розмір тарифу, альтернативі
присвоюється бал «3».
|
Рейтинг
|
|
|
|
результативност
і (досягнення цілей під час
|
Вигоди
(підсумок)
|
Витрати
(підсумок)
|
Обґрунтування відповідного
місця альтернативи у рейтингу
|
вирішення
|
|
|
|
проблеми)
|
|
|
|
Альтернатива 1
|
Відсутні.
|
Неможливість отримати платні медичні послуги за економічно обґрунтованими тарифами
|
Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті,
суперечить чинному законодавству,
не враховує інтереси жодної із сторін.
|
Альтернатива 2
|
Оплата за надані
послуги в меншому розмірі
|
Збиткова
діяльність
Підприємства,
зобов’язання місцевого бюджету за відшкодування різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами
або погіршення
якості наданих послуг
|
Цілі
прийняття регуляторного акта не
будуть досягнуті, не відповідає вимогам статей
12
та 15 Закону України «Про ціни і ціноутворення», не враховує інтереси в повному обсязі.
|
Альтернатива 3
|
Забезпечення досягнення
цілей державного регулювання; прозорий механізм застосування тарифів,
контроль за
формуванням економічно обґрунтованих тарифів; можливість надання
якісних послуг
|
Оплата
за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні
|
Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті: реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін
|
Рейтинг
|
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи
|
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
|
Альтернатива 1
|
Аргументи
для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати
владні повноваження органом місцевого самоврядування.
|
Х
|
Альтернатива 2
|
Аргументи для переваги відсутні. Не сприяє розв’язанню визначеної проблеми.
Причина для відмови від цієї альтернативи є зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці в тарифах, створення передумов для погіршення якості наданих платних
медичних послуг.
|
Х
|
Альтернатива 3
|
Причини
для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх
основних груп, на яких проблема
справляє вплив. Надання якісних послуг за
економічно обґрунтованими тарифами,
покращення результатів фінансово-господарської
діяльності підприємства
|
У разі зміни зовнішніх факторів (підвищення тарифів на комунальні
послуги, розміру
мінімальної зарплати тощо), розміри
тарифів на платні медичні
послуги і відповідно регуляторний акт може бути переглянутий
|
Запропонований спосіб відповідає
діючому законодавству, а також дозволить
стабілізувати фінансовий стан
Підприємства, не допускаючи погіршення
якості послуг або припинення їх надання.
Видання цього регуляторного акта
забезпечить досягнення встановлених
цілей, починаючи з дня набрання ним
чинності.
V. Механізми та
заходи, які забезпечать розв’язання
визначеної проблеми
Тарифи на медичні послуги, що можуть
надаватися Комунальним некомерційним
підприємством «Каховський міський
центр первинної медико-санітарної
допомоги Каховської міської ради» (
далі - КНП «Каховський МЦПМСД»), в умовах
ринкової
економіки визначаються
рядом зовнішніх та внутрішніх факторів.
Одним із зовнішніх факторів є регулююча
роль держави та місцевого самоврядування
на ціни та ціноутворення згідно із
Законом України «Про ціни і ціноутворення».
Зважаючи на ст. 28 Закону України «Про
місцеве самоврядування в Україні»
регулювання тарифів на платні медичні
послуги КНП «Каховський МЦПМСД» віднесене
до компетенції виконавчого комітету
Каховської міської ради.
Цінова політика Підприємства в значній
мірі залежить від виду ринку, кожний
з яких ставить свої проблеми в галузі
ціноутворення. Затвердження тарифів
надасть можливість здійснення державного
контролю за правильністю формування і
застосування зазначених тарифів, а
також позитивно вплине на покращання
фінансового стану комунального закладу
охорони здоров’я, підвищення якості
медичного обслуговування населення,
що передбачено цілями державного
регулювання.
Тариф на послугу включає в себе планові
економічно обґрунтовані витрати,
пов’язані з наданням послуги (собівартість
послуги).
Витрати, що включаються до собівартості
послуги, групуються відповідно до
Положення
(стандарту) бухгалтерського обліку
16 «Витрати»,
затвердженого наказом Міністерства
фінансів України від 31.12.99р № 318.
Забезпечення умов для покращення
результатів фінансово- господарської
діяльності медичних закладів в умовах
недофінансування галузі, жорсткої
конкуренції на ринку медичних послуг
потребує постійного підвищення якості
медичних послуг, оновлення матеріальної
бази, підвищення кваліфікації медичного
персоналу, що можливо лише при наявності
коштів на ці заходи.
Відповідно до вимог регуляторної
політики повідомлення про оприлюднення
проєкту рішення виконавчого
комітету Каховської міської ради «Про
затвердження Переліку платних
послуг, які можуть надаватись Комунальним
некомерційним підприємством «Каховський
міський центр первинної медико-санітарної
допомоги Каховської міської ради»»
та аналіз впливу регуляторного акта
для обговорення та отримання зауважень,
пропозицій від зацікавлених фізичних
та юридичних осіб розміщені на офіційному
сайті Каховської міської ради для
отримання пропозицій та зауважень
протягом одного місяця.
VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного
акта залежно від ресурсів, якими
розпоряджаються органи виконавчої
влади чи органи місцевого самоврядування,
фізичні та юридичні особи, які повинні
проваджувати або виконувати ці вимоги
Прийняття регуляторного акта - рішення
виконавчого
комітету Каховської міської ради «Про
затвердження Переліку платних
послуг, які можуть надаватись Комунальним
некомерційним підприємством «Каховський
міський центр первинної медико-санітарної
допомоги Каховської міської ради»» дадуть можливість забезпечити покриття
першочергових потреб КНП «Каховський
МЦПМСД» та компенсувати витрати,
пов’язані з наданням первинної
медико-санітарної допомоги. Введення
рішенням регульованих тарифів на послуги
забезпечить можливість користуватись
ними широким верствам населення та
забезпечить належну якість медичного
обслуговування.
Враховуючи, що встановлення тарифів
здійснюється шляхом публічного
обговорення, то тарифи встановлюватимуться
з урахуванням інтересів усіх зацікавлених
сторін. На дію регуляторного акта можуть
вплинути такі економічні зовнішні
фактори як: підвищення тарифів на
комунальні послуги, розміру мінімальної
заробітної плати тощо, при яких розмір
тарифів на платні медичні послуги може
бути переглянутий.
Проект рішення не містить дискримінаційних
або таких, що обмежують конкуренцію
норм. У разі прийняття вищезазначеного
регуляторного акта будуть реалізовані
повноваження, надані виконавчому
комітету Законом України «Про місцеве
самоврядування в Україні», а встановлені
розміри тарифів забезпечать Підприємству
можливість залучити кошти на поліпшення
матеріально-технічної бази.
Виконання вимог даного рішення не
потребує додаткових витрат розробника
та місцевого бюджету.
VІІ. Обґрунтування запропонованого
строку дії регуляторного акта
Строк дії регуляторного акта необмежений.
У разі виникнення необхідності до нього
можуть вноситись зміни та доповнення.
VІІІ. Визначення показників результативності
дії регуляторного акта
У процесі впровадження та дії регуляторного
акта будуть вивчатись показники
надходжень коштів за надані платні
медичні послуги, які надаватимуться
КНП «Каховський МЦПМСД» по звітності
щодо надходження коштів за надання
платних медичних послуг та здійснення
порівняльного аналізу.
ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта
Базове відстеження результативності
буде проведено протягом трьох місяців
з моменту набрання чинності даного
регуляторного акта.
Повторне відстеження – через рік з дня
набрання чинності, але не пізніше двох
років з дня набрання чинності даного
регуляторного акта, за результатами
якого можна здійснювати порівняння
показників базового та повторного
відстеження.
Періодичне відстеження результативності
регуляторного акта буде здійснюватися
раз на кожні три роки, починаючи з дня
закінчення заходів з повторного
відстеження результативності цього
акта.
Відстеження результативності даного
акта буде здійснюватися статистичним
методом: шляхом проведення Підприємством
аналізу фінансових результатів за
даними статистичної звітності комунального
некомерційного підприємства «Каховський
міський центр первинної медико-санітарної
допомоги Каховської міської ради» .
Міський
голова
Віталій НЕМЕРЕЦЬ
h1 { margin-left: 0.58cm; margin-top: 0cm; margin-bottom: 0cm; direction: ltr; line-height: 100%; text-align: center; break-after: auto; }h1.western { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 14pt; }h1.cjk { font-family: "Times New Roman"; font-size: 14pt; }h1.ctl { font-family: "Times New Roman"; font-size: 14pt; }p { margin-left: 0.5cm; margin-bottom: 0cm; direction: ltr; line-height: 120%; text-align: left; }p.western { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 14pt; }p.cjk { font-family: "Times New Roman"; font-size: 14pt; }p.ctl { font-family: "Times New Roman"; font-size: 14pt; }a:link { }