UKR
П'ятниця 19 Квітня 2024 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


11.03.2024

На виконання Закону України від 21.03.2023 № 3005-IX «Про засудження та
заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізації
топонімії» та доручення начальника Херсонської обласної військової
адміністрації № 22 від 07 березня 2024 року перейменуванню підлягають
вулиці та провулки на території Каховської міської територіальної громади, а
саме: 42 вулиці та 4 провулки у м. Каховці; 8 вулиць у старостинських
округах громади.

Детальніше

16.02.2022

 

До уваги
фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

14.02.2022

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу):

Детальніше

14.02.2022

До уваги фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

10.02.2022

24 лютого 2022 року о 9:00 годині, у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться пленарне засідання двадцять шостої сесії Каховської міської ради VІІІ скликання.

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні938
Вчора1258
На цьому тижні5210
Минулого тижня6083
У цьому місяці19910
Минулого місяця34012
За весь період2463665

Про створення управління комунального майна, інфраструктури старостинських округів Каховської міської ради


З метою керованості та розвитку старостинських округів Каховської міської територіальної громади, керуючись статтями 26, 54 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Створити з 01.01.2021 року управління комунального майна, інфраструктури старостинських округів Каховської міської ради зі статусом юридичної особи.
2. Затвердити положення про управління комунального майна, інфраструктури старостинських округів Каховської міської ради, що додається.
3. Установити чисельність управління комунального майна, інфраструктури старостинських округів Каховської міської ради - 19.5 штатних одиниць.
4. Юридичному відділу міської ради (Чиркіна Л.Ю.) провести у встановленому порядку державну реєстрацію управління комунального майна, інфраструктури старостинських округів Каховської міської ради як юридичної особи.
5. Відповідальність за виконання рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Лобунько Г.П.
6. Контроль за виконанням рішення покласти на комісію з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій, міжнародного співробітництва та підприємництва міської ради (Радченко О.В.).

Міський голова Віталій НЕМЕРЕЦЬ


ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням ___ сесії
міської ради 8 скликання
___________2020 року №____

ПОЛОЖЕННЯ
про управління комунального майна, інфраструктури
старостинських округів Каховської міської ради

1. Загальні положення

1.1. Управління комунального майна, інфраструктури старостинських округів Каховської міської ради (далі - управління) є виконавчим органом Каховської міської ради. Управління є юридичною особою.
1.2. Управління є підзвітним і підконтрольним Каховській міській раді, підпорядковане її виконавчому комітету та міському голові.
1.3. Управління та його посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням.
1.5. Управління має самостійний баланс, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.

2. Завдання та повноваження управління

2.1. Основними завданнями і повноваженнями управління є:
2.1.1. Забезпечення виконання завдань щодо реалізації місцевої політики у сфері залучення позабюджетних коштів на вирішення проблем міської територіальної громади.
2.1.2. Здійснення діяльності по розробці, написанню проектів для участі в конкурсах, грантових програмах, що проводяться українськими та іноземними організаціями і установами з метою залученням коштів для реалізації проектів та програм в усіх сферах, спрямованих на вирішення актуальних питань розвитку міської територіальної громади.
2.1.3. Моніторинг конкурсних відборів, грантів, інших програм та ініціатив щодо можливості отримання міжнародної та внутрішньої державної допомоги за рахунок будь-яких джерел фінансування, не заборонених чинним законодавством України.
2.1.4. Підготовка програм, проектів, заявок на участь у конкурсних відборах.
2.1.5. Надання методичної, інформаційної, організаційної допомоги структурним підрозділам міської ради, комунальним підприємствам, а також в межах своєї компетенції забезпечення підготовки та написання програм, проектів, реалізація яких передбачається за рахунок додатково залучених коштів грантових програм.
2.1.6. Супровід поданих на конкурси проектів.
2.1.7. Впровадження та контроль реалізації проектів-переможців конкурсних відборів.
2.1.8. Підготовка проектів рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань співфінансування проектів та програм.
2.1.9. Сприяння жителям старостинських округів (далі - округів) у підготовці документів, що подаються до органів місцевого самоврядування.
2.1.10. Підготовка пропозицій до проекту міського бюджету в частині фінансування програм, що реалізуються на території округів.
2.1.11. Організація виконання рішень міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови на території округів та здійснення контролю за їх виконанням.
2.1.12. Розробка проектів рішень міської ради, що стосуються майна територіальної громади, розташованого на території округів.
2.1.13. Організація роботи зі зверненнями громадян відповідно до чинного законодавства України.
2.1.14. Здійснення моніторингу стану довкілля, стану об’єктів інфраструктури та правопорядку на території округів.
2.1.15. Здійснення моніторингу дотримання прав і законних інтересів жителів округів у сфері соціального захисту, охорони здоров’я, освіти, культури, спорту, житлово-комунального господарства.
2.1.16. Участь у реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою, підготовка пропозицій до програми соціально-економічного розвитку.
2.1.17. Координація роботи, пов’язаної з наданням жителям округів житлово-комунальних послуг, та здійснення контролю за організацією та якістю обслуговування населення підприємствами, установами та організаціями - надавачами цих послуг незалежно від форми власності.
2.1.18. Контроль за станом експлуатації та утримання об’єктів комунального господарства.
2.1.19. Надання пропозицій та участь у розробленні і реалізації місцевих, державних програм у сфері теплопостачання та енергозбереження.
2.1.20. Контроль за додержанням підприємствами, установами, організаціями і громадянами законодавства у сфері благоустрою, забезпеченні чистоти і порядку, очищенні території округів і об’єктів від відходів, безхазяйних відходів, самовільно розміщених об’єктів та елементів.
2.1.21. Контроль за виконанням заходів та приписів щодо приведення до належного стану території округа та об’єктів благоустрою.
2.1.22. Надання пропозицій суб’єктам містобудування щодо визначення територій, вибору, вилучення (викупу) та надання земель на території округу для містобудівних потреб згідно з містобудівною документацією.
2.1.23. Надання пропозицій міській раді щодо розміщення, будівництва житлових, комунальних, промислових та інших об’єктів, створення інженерно-транспортної інфраструктури округів.
2.1.24. Організація роботи у сфері земельних відносин та управління комунальним майном, що належить до комунальної власності територіальної громади на території округів.
2.1.25. Організація роботи щодо забезпечення конституційних та законних прав громадян та юридичних осіб на землю.
2.1.26. Контроль за використанням об’єктів комунальної власності на території округів.
2.1.27. Надання пропозицій міській раді щодо затвердження переліку об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації, способів і умов їх продажу та переліку об’єктів, що не підлягають приватизації, які знаходяться на території округу.
2.1.28. Надання пропозицій міській раді, її виконавчому комітету щодо користування, оренди, списання, передачі з балансу на баланс майна комунальної власності на території округів.
2.1.29. Надання пропозицій щодо розподілу і наданню збудованого та вивільненого житла на території округів.
2.1.30. Формування та ведення Реєстру громади населених пунктів сіл Коробки, Малокаховка, Роздольне і Вільна Україна, Чорноморівка.
2.1.31. Діяльність щодо забезпечення виконання повноважень у сфері захисту прав дітей.
3. Права управління
3.1. Управління має право:
3.1.1 Отримувати в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб з питань, необхідних для виконання покладених на управління завдань.
3.1.2. Залучати у встановленому порядку фахівців за погодженням з їх керівниками, підприємств, установ, організацій, представників інститутів громадянського суспільства до розгляду питань, що належать до компетенції управління.

4. Керівництво управлінням
4.1. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою відповідно до чинного законодавства України.
4.2. Начальник управління:
4.2.1. Здійснює загальне керівництво управлінням.
4.2.2. Забезпечує виконання покладених на управління завдань.
4.2.3. Планує роботу управління та розподіляє обов’язки між його працівниками.
4.2.4. Контролює стан трудової та виконавської дисципліни в управлінні.
4.2.5. Подає на затвердження міському голові кошторис надходжень і видатків та штатний розпис управління.
4.2.6. Є головним розпорядником бюджетних коштів, передбачених на утримання управління та на виконання програм, що реалізуються на території округів.
4.2.7. Видає в межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.
4.2.8. Представляє управління у відносинах з іншими органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.

5. Заключні положення

5.1. Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету.
5.2. Положення про управління та загальна чисельність працівників управління затверджується міською радою.
5.4. Бухгалтерський облік та складання фінансової звітності управління проводиться відповідно до вимог чинного законодавства.
5.5. Управління користується закріпленим майном в межах, визначених законодавством України.
5.6. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.
5.7. Ліквідація, реорганізація та припинення діяльності управління здійснюється у встановленому порядку відповідно до вимог чинного законодавства України.