UKR
Четвер 25 Квітня 2024 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


11.03.2024

На виконання Закону України від 21.03.2023 № 3005-IX «Про засудження та
заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізації
топонімії» та доручення начальника Херсонської обласної військової
адміністрації № 22 від 07 березня 2024 року перейменуванню підлягають
вулиці та провулки на території Каховської міської територіальної громади, а
саме: 42 вулиці та 4 провулки у м. Каховці; 8 вулиць у старостинських
округах громади.

Детальніше

16.02.2022

 

До уваги
фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

14.02.2022

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу):

Детальніше

14.02.2022

До уваги фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

10.02.2022

24 лютого 2022 року о 9:00 годині, у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться пленарне засідання двадцять шостої сесії Каховської міської ради VІІІ скликання.

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні1099
Вчора965
На цьому тижні3982
Минулого тижня7711
У цьому місяці26393
Минулого місяця34012
За весь період2470148

Про міську цільову комплексну Програму захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2020-2024 роки


З метою реалізації у місті державної політики у сфері цивільного захисту, забезпечення охорони життя, здоров’я людей та навколишнього природного середовища, для запобігання та реагування на надзвичайні події та ситуації, створення оперативного матеріального резерву, відповідно до Кодексу цивільного захисту України, постанов Кабінету Міністрів України від 09 січня 2014 року № 11 "Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту", від 11 березня 2015 року № 101 “Про затвердження типових положень про функціональну і територіальну підсистему єдиної державної системи цивільного захисту”, керуючись пунктом 22 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Каховська міська рада


В И Р І Ш И Л А:


1. Затвердити міську цільову комплексну Програму захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2020-2024 роки (додається).

2. Фінансовому управлінню Каховської міської ради при формуванні видатків міського бюджету на 2020-2024 роки передбачити кошти для реалізації Програми.

3. Відповідальність за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань роботи житлово-комунального господарства, охорони навколишнього середовища.



Міський голова                           А.А. Дяченко

 

ПОГОДЖЕНО

Начальник Каховського МРУ

ГУ ДСНС України у Херсонській обл

Берещенко І. М.

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення міської ради

від __________ №________--.






МІСЬКА ЦІЛЬОВА КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА

 

ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ І ТЕРИТОРІЙ ВІД НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ТЕХНОГЕННОГО

 

ТА ПРИРОДНОГО ХАРАКТЕРУ

 

на 2020 — 2024 роки



м. КАХОВКА — 2020 р.


Вступ


З метою реалізації в місті державної політики у сфері цивільного захисту на сучасному етапі розвитку, забезпечення охорони життя та здоров’я людей, національного багатства і навколишнього природного середовища, що потребує здійснення заходів інженерного захисту території міста від надзвичайних ситуацій - проведення робіт з берегоукріплення, проведення реконструкції систем централізованого оповіщення населення, придбання паливно-мастильних матеріалів та іншого майна для запобігання та реагування на надзвичайні події та ситуації, створення оперативного матеріального резерву для забезпечення реагування на надзвичайні ситуації, відповідно до Кодексу цивільного захисту України, постанов Кабінету Міністрів України від 09 січня 2014 року № 11 "Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту", від 11 березня 2015 року № 101 “Про затвердження типових положень про функціональну і територіальну підсистему єдиної державної системи цивільного захисту”, розроблено міську цільову комплексну програму захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2020 – 2024 роки (далі – Програма).


І Загальна характеристика Програми



Ініціатор розроблення програми

ДПРЧ-13 Головного Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області


Підстава для розроблення Програми

Кодекс цивільного захисту України


Розробник Програми

Відділ міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла міської ради


Співрозробники Програми

ДПРЧ-13 Головного Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області


Відповідальні виконавці Програми

Відділ міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла міської ради, ДПРЧ-13 Головного Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області


Учасники програми

Відділ міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла міської ради, ДПРЧ-13 Головного Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області


Терміни реалізації Програми

 

2020 - 2024 роки


Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми

Бюджет міста Каховки


Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, усього

3 000 тис. грн.

у тому числі бюджетних коштів

2 600 тис. грн.

з них коштів міського бюджету

2 600 тис. грн.

Інші джерела фінансування не заборонені законодавством

(спонсорська допомога)

400,0 тис. грн.


Головний розпорядник коштів міського бюджету

Фінансове управління Каховської міської ради


Основні джерела фінансування Програми

Бюджет міста Каховки



IІ Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма


Місто є зоною постійного ризику виникнення аварій і катастроф (урагани, буревії, сильні опади, град, часткове підтоплення територій, обмерзання, аномальна спека, аварії на інженерних мережах, спорудах).

До найбільш небезпечних надзвичайних ситуацій техногенного характеру, які можуть виникнути на території міста - аварії на потенційно небезпечних об’єктах.

На території міста розташовано 29 потенційно-небезпечних об’єкта.

Враховуючи, економічний стан розвитку регіону, рівень зношуваності обладнання деяких промислових підприємств міста, ризик виникнення небезпечних подій, які в подальшому можуть кваліфікуватись як надзвичайні ситуації техногенного характеру, постійно збільшується.

Лише на одному об’єкті підвищеної небезпеки працює локальна (об’єктова) система раннього виявлення надзвичайних ситуацій.

Упродовж останніх років місто потрапляє в зони природних надзвичайних ситуацій (буревії, шторми, таке інше).

Аналіз небезпечних подій вказує, що основними причинами виникнення техногенних аварій та збільшення їх негативного впливу є:

послаблення механізму регулювання безпеки у виробничій сфері, зниження стійкості виробництва до аварій;

технічна складність виробництва, великий обсяг транспортування, зберігання і використання небезпечних (шкідливих) речовин, матеріалів та виробів, накопичення відходів виробництва;

зношеність основних виробничих фондів, відсутність фінансування заходів їх оновлення;

відсутність спеціалізованої техніки для організації водовідведення підтоплених опадами територій;

зниження кваліфікаційного і професійного рівня персоналу об’єктів підвищеної небезпеки.

Кардинальним рішенням питання боротьби з підтопленням поверхневими водами територій, може бути організація водовідведення, яке дозволить уникнути накопичення великих обсягів води. Відкачування поверхневих вод ефективно при локальному затопленні та потребує використання спеціалізованої техніки безпосередньо для цього призначеною. Пожежні авто, які використовуються для цього мають багато обмежень (чистота води, маневровість, глибина забору і та інше), які роблять їх неефективними при ліквідації підтоплень.

Для оперативної ліквідації поверхневого підтоплення в місті, необхідно виконати наступні завдання:

відновити природні та штучні шляхи стоку води;

відремонтувати та очистити дренажні системи від сміття;

придбати достатню кількість пристроїв для відкачування води;

передбачити резерв паливо-мастильних матеріалів для даних цілей;

передбачити фінансовий резерв для ліквідації надзвичайних ситуацій подібного характеру.

Одним з основних завдань органів виконавчої влади є організація системи оповіщення керівного складу центральних і відповідних органів цивільного захисту, підприємств, установ і організацій, населення про загрозу виникнення надзвичайних ситуацій природного, техногенного та воєнного характеру в мирний час, в особливий період і у воєнний час та постійне інформування їх про обстановку в зоні можливого ураження з метою вжиття ефективних заходів захисту населення, промислових і об’єктів.

Основною метою проведення реконструкції системи централізованого оповіщення є створення умов для забезпечення безпеки населення і територій, підвищення рівня їх захисту від впливу шкідливих техногенних, природних та екологічних факторів, шляхом удосконалення МАСЦО, для своєчасного оповіщення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій і постійне інформування органів цивільного захисту і населення про їх перебіг з використанням сучасних цифрових технологій. При цьому, пріоритетним у ході модернізації системи оповіщення має стати встановлення кінцевих енергозберігаючих пристроїв (сирен, гучномовців, світлових табло) в усіх районах міста (у місцях масового скупчення людей, біля адміністративних будівель) з можливістю централізованого управління від оперативно-чергових сил цивільного захисту через діючі телефонні мережі, мережі мобільного зв’язку, інтернет.

Актуальним питанням на сьогоднішній день залишається виявлення і знешкодження вибухонебезпечних предметів часів Великої Вітчизняної війни. Виконання даної роботи вимагає витрат паливно-мастильних матеріалів та коштів.

Практика показує, що при оперативному залученні сил та засобів вдається запобігти загибелі людей, ліквідовувати надзвичайні події в найкоротший термін та не допустити значних матеріальних збитків.

Збільшення фінансування для удосконалення оперативно-рятувальної служби цивільного захисту міста та забезпечення її необхідним спорядженням та матеріалами підвищать ефективність реагування на небезпечні події (надзвичайні ситуації) міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту області, а інколи не допустять їх виникнення взагалі.


ІІІ Мета Програми


Метою розробки Програми є комплексне вирішення питань захисту населення і території Каховської міської ради від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру (далі - надзвичайні ситуації) в інтересах безпеки як окремої людини так і міської громади в цілому та послідовне зниження ризику виникнення цих ситуацій.


IV Шляхи та способи розв’язання проблеми, строки та етапи виконання Програми


Оптимальним варіантом розв’язання проблеми захисту населення і території міста від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру є реалізація державної політики у цій сфері, шляхом системного здійснення першочергових заходів у місті, з використанням ресурсів держави, місцевих ресурсів та інших джерел не заборонених законодавством.

Програма розрахована на 2020 – 2024 роки з поділом на 5 етапів.


V Основні заходи і завдання Програми


1. Програма передбачає здійснення першочергових заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій за такими напрямами:

1) запобігання виникненню, попередження та ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій на об’єктах і території міста;

2) підвищення ефективності оперативного та комплексного реагування на надзвичайні ситуації (проведення реконструкції систем централізованого оповіщення населення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій, проведення оновлення або придбання відсутнього обладнання, пристроїв та засобів порятунку іншої необхідної техніки та паливо - мастильних матеріалів).

2. Для розв’язання проблем захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій передбачається виконання основних завдань Програми, що включають проведення комплексу робіт:

- запобігання виникненню надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та захист населення і територій;

- підготовка населення і фахівців до дій щодо запобігання і реагування на надзвичайні ситуації;

- навчання представників формувань та підрозділів, які беруть участь у ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, навичкам надання медичної допомоги;

- запобігання виникненню (профілактика) та ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій на об’єктах і території міста;

- створення матеріального та майнового (в тому числі і паливо- мастильних матеріалів) резервів для цілей запобігання виникненню (профілактика) та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

- проведення оновлення або придбання відсутнього обладнання, пристроїв та засобів порятунку та захисту людей від негативного впливу надзвичайної ситуації, іншої техніки необхідної для підвищення ефективності оперативного та комплексного реагування на надзвичайні ситуації;

- проведення реконструкції системи централізованого оповіщення населення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій.

- евакуація постраждалих із автотранспорту під час дорожньо-транспортних пригод (ДТП) та ліквідація наслідків ДТП (розлив небезпечних речовин тощо);

Завдання і заходи з виконання Програми наведені у додатку 1.


VІ Очікувані результати, ефективність Програми


Виконання Програми забезпечить повноцінне функціонування міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи, запобігання та реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру, внаслідок чого будуть реалізовані заходи, спрямовані на максимально можливе системне та економічно обґрунтоване зниження негативного впливу надзвичайних ситуацій на населення, об’єкти господарювання та довкілля.

Здійснення основних завдань Програми дозволить:

- забезпечити належний рівень безпеки населення, захищеності територій, об’єктів виробництва і соціально-культурної сфери від надзвичайних ситуацій;

- знизити ризик виникнення надзвичайних ситуацій та мінімізувати їх наслідки;

- збереження життя та здоров’я громадян, національного багатства і навколишнього природного середовища.

Ефективність виконання Програми полягає у створенні оптимальної та результативної міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту області, зменшенні кількості постраждалих та загиблих внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.

Очікувані результати виконання Програми наведено у додатку 2.



VIІ Обсяги та джерела фінансування Програми


Фінансування передбачених Програмою заходів здійснюється з місцевого бюджету у межах наявних фінансових ресурсів, а також власних коштів підприємств, установ та організацій різних форм власності та фізичних осіб.

Орієнтовний обсяг фінансування завдань і заходів Програми становить 4 000 тис. грн., з них за рахунок місцевих бюджетів у межах наявних фінансових ресурсів – 3 600 тис. грн.

Обсяг фінансування завдань і заходів Програми уточнюється щороку під час складання проекту місцевого бюджету на відповідний рік.

Оцінка матеріально-технічних і трудових ресурсів проводиться на підставі основних прогнозних показниках економічного та соціального розвитку міста та обсягів фінансування, що передбачаються на реалізацію заходів програми.

Ресурси та майно придбане на кошти виділені за програмою надаються підрозділу ДПРЧ-13 без права на передачу стороннім особам або іншим підрозділам.

Перелік матеріалів, які плануються придбати в рамках виконання програми наведені у додатку 3.



VІІІ Контроль за виконанням Програми


Виконавчій комітет Каховської міської ради спільно з ДПРЧ-13 ГУ ДСНС України у Херсонській області здійснює координацію і контроль за ходом виконання Програми та забезпечує надання інформації про виконання Програми щорічно за підсумками року та, в разі необхідності, вносить відповідні зміни до Програми.