UKR
Четвер 18 Квітня 2024 року subscribe_imgПідписатися на новини
kaxobka
Офіційний сайт Каховської міської територіальної громади
Версія сайту для людей з вадами слуху та зору

Оголошення


11.03.2024

На виконання Закону України від 21.03.2023 № 3005-IX «Про засудження та
заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізації
топонімії» та доручення начальника Херсонської обласної військової
адміністрації № 22 від 07 березня 2024 року перейменуванню підлягають
вулиці та провулки на території Каховської міської територіальної громади, а
саме: 42 вулиці та 4 провулки у м. Каховці; 8 вулиць у старостинських
округах громади.

Детальніше

16.02.2022

 

До уваги
фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

14.02.2022

Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу):

Детальніше

14.02.2022

До уваги фермерів та бджолярів громади!

Детальніше

10.02.2022

24 лютого 2022 року о 9:00 годині, у приміщенні Каховської міської ради (ІІІ поверх - зал засідань) відбудеться пленарне засідання двадцять шостої сесії Каховської міської ради VІІІ скликання.

Детальніше

Лічильник відвідувачів


Сьогодні983
Вчора1005
На цьому тижні3997
Минулого тижня6083
У цьому місяці18697
Минулого місяця34012
За весь період2462452

Про Бюджетний регламент проходження бюджетного процесу міського бюджету міста Каховка


З метою впорядкування процедур на кожній стадії бюджетного процесу міського бюджету міста Каховка та регламентації взаємовідносин між різними учасниками бюджетного процесу, відповідно до статті 19 Бюджетного Кодексу України, Закону України «Про доступ до публічної інформації», наказу Міністерства фінансів України від 31.05.2019 року № 228 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо підготовки та затвердження Бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу на місцевому рівні», керуючись статтею 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити Бюджетний регламент проходження бюджетного процесу міського бюджету міста Каховка (додається).

  2. Оприлюднити дане рішення на офіційному сайті міста.

3. Координацію роботи за виконанням даного рішення покласти на міське фінансове управління Каховської міської ради (Гончаров О.А.).

4. Визнати таким, що втратило чинність рішення 5 сесії VII скликання від 29.12.2015 року № 45/5 «Про Бюджетний регламент Каховської міської ради VII скликання».

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на секретаря міської ради (Мироненко В.В.).

 

Міський голова                            А.А.Дяченко


Затверджено

рішенням міської ради


Бюджетний регламент

проходження бюджетного процесу міського бюджету

міста Каховка

  1. Загальна частина

1.1 Бюджетний регламент міського бюджету міста Каховка (далі – Бюджетний регламент) визначає організаційно – процедурні питання щодо складання, розгляду, затвердження, виконання, внесення змін, контролю та звітності бюджету міста.

1.2. Метою Бюджетного регламенту є впорядкування процесів (механізму) формування та використання фінансових ресурсів для забезпечення завдань і функцій, що здійснюються міською радою, її виконавчими органами та структурними підрозділами протягом бюджетного періоду, а також забезпечення координації та узгодженості дій між усіма учасниками бюджетного процесу.

1.3. Бюджетний регламент розроблено з урахуванням норм Бюджетного кодексу України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про доступ до публічної інформації», «Про відкритість використання публічних коштів» та інших нормативно – правових актів України, що регулюють бюджетні відносини.

1.4. Бюджетний регламент складається з наступних розділів:

- складання прогнозу міського бюджету;

- складання проекту міського бюджету;

- розгляду проекту рішення про міський бюджет Каховською міською радою;

- затвердження Каховської міською радою рішення про міський бюджет міста Каховка;

- організації виконання міського бюджету;

- внесення змін до рішення про міський бюджет;

- підготовка та розгляд звіту про виконання міського бюджету і прийняття рішення щодо нього;

- забезпечення доступності інформації про міський бюджет.

 

  1. Складання прогнозу міського бюджету

2.1. Фінансове управління Каховської міської ради (далі - фінансове управління) щороку спільно з головними розпорядниками бюджетних коштів, за участю відділів виконавчого комітету міської ради та Каховської ДПІ Новокаховського управління Головного управління Державної фіскальної служби України у Херсонській області, Ар Крим та місті Севастополі, відповідно до цілей та пріоритетів, визначених у прогнозних та програмних документах економічного і соціального розвитку України і міста Каховка, та з урахуванням Бюджетної декларації складає прогноз міського бюджету міста Каховка - документ середньострокового бюджетного планування, що визначає показники міського бюджету на середньостроковий період і є основою для складання проекту міського бюджету.

2.2. Для оперативного вирішення питань, пов’язаних із складанням прогнозу міського бюджету, може створюватись робоча група з підготовки прогнозу міського бюджету, склад якої затверджується розпорядженням міського голови.

2.3. Міністерство фінансів України доводить фінансовому управлінню особливості складання розрахунків до прогнозів місцевих бюджетів.

2.4. Для забезпечення своєчасного складання прогнозу міського бюджету, фінансовим управлінням міської ради готується План заходів щодо складання прогнозу міського бюджету міста Каховка на середньостроковий період (далі - План заходів прогнозу міського бюджету). План заходів складається щороку відповідно до додатку 1 наказу Міністерства фінансів України від 31.05.2019 року № 228 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо підготовки та затвердження бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу на місцевому рівні» (далі – Методичні рекомендації).

У Плані заходів прогнозу міського бюджету визначаються заходи з підготовки матеріалів для складання прогнозу міського бюджету, конкретні терміни подання матеріалів, відповідальні за підготовку матеріалів, інші питання з координації діяльності учасників бюджетного процесу під час складання прогнозу міського бюджету.

План заходів прогнозу міського бюджету затверджується виконавчим комітетом Каховської міської ради у термін до 15 травня року, що передує плановому.


2.5. Показники прогнозу міського бюджету визначаються з урахуванням положень та показників, визначених на відповідні бюджетні періоди Бюджетною декларацією та прогнозом міського бюджету, схваленим у попередньому бюджетному періоді.

При цьому, показники прогнозу міського бюджету можуть відрізнятися від показників, визначених на відповідні бюджетні періоди прогнозом міського бюджету, схваленим у попередньому бюджетному періоді, у разі:

1) відхилення оцінки основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України та основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку міста Каховка від прогнозу, врахованого при складанні прогнозу міського бюджету, схваленого у попередньому бюджетному періоді;

2) відхилення бюджетних показників, визначених рішенням про міський бюджет, від аналогічних показників, визначених у прогнозі міського бюджету, схваленому у попередньому бюджетному періоді;

3) прийняття нових законодавчих та інших нормативно-правових актів, рішень виконавчого комітету та міської ради, що впливають на показники міського бюджету у середньостроковому періоді.

2.6. Фінансове управління міської ради:

- на підставі основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України та основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку міста Каховка на середньостроковий період та аналізу виконання міського бюджету у попередніх та поточному бюджетних періодах прогнозує обсяги доходів міського бюджету, визначає обсяги фінансування місцевого бюджету, повернення кредитів до міського бюджету та орієнтовні граничні показники видатків міського бюджету та надання кредитів з міського бюджету на середньостроковий період;

- розробляє та у визначений термін доводить до головних розпорядників бюджетних коштів Інструкцію з підготовки пропозицій до прогнозу міського бюджету (далі – Інструкція до прогнозу) та орієнтовні граничні показники видатків міського бюджету та надання кредитів з міського бюджету на середньостроковий період. Така Інструкція до прогнозу може запроваджувати додаткові фінансові обмеження, організаційні та інші вимоги, яких зобов’язані дотримуватись усі розпорядники бюджетних коштів у процесі підготовки пропозицій до прогнозу міського бюджету. Головні розпорядники бюджетних коштів організовують розроблення пропозицій до прогнозу міського бюджету для подання їх до фінансового управління міської ради в установлений ним термін, забезпечують своєчасність, достовірність та зміст поданих пропозицій до прогнозу міського бюджету, які мають містити всю інформацію, необхідну для аналізу показників прогнозу міського бюджету, згідно з вимогами фінансового управління міської ради;

- здійснює аналіз поданих головними розпорядниками бюджетних коштів пропозицій до прогнозу міського бюджету на відповідність доведеним орієнтовним граничним показникам видатків міського бюджету та надання кредитів з міського бюджету і вимогам доведеної Інструкції до прогнозу.

На основі такого аналізу начальник фінансового управління міської ради приймає рішення про включення пропозицій головних розпорядників бюджетних коштів до прогнозу міського бюджету.

2.7. Прогноз міського бюджету повинен містити:

1) основні прогнозні показники економічного і соціального розвитку міста Каховка, враховані під час розроблення прогнозу міського бюджету;

2) загальні показники доходів і фінансування міського бюджету, повернення кредитів до міського бюджету, загальні граничні показники видатків міського бюджету та надання кредитів з міського бюджету (з розподілом на загальний та спеціальний фонди);

3) показники за основними видами доходів міського бюджету (з розподілом на загальний та спеціальний фонди);

4) показники дефіциту (профіциту) міського бюджету, показники за основними джерелами фінансування міського бюджету (з розподілом на загальний та спеціальний фонди), а також показники міського боргу, гарантованого територіальною громадою міста боргу і надання місцевих гарантій;

5) граничні показники видатків міського бюджету та надання кредитів з міського бюджету головним розпорядникам бюджетних коштів (з розподілом на загальний та спеціальний фонди);

6) обсяги капітальних вкладень у розрізі інвестиційних проектів, визначені в межах загальних граничних показників видатків міського бюджету та надання кредитів з міського бюджету;

7) інші показники і положення, необхідні для складання проекту рішення про міський бюджет.

2.8. Фінансове управління міської ради до 15 серпня року, що передує плановому, подає до виконавчого комітету міської ради прогноз міського бюджету.

2.9. Виконавчий комітет міської ради розглядає та схвалює прогноз міського бюджету не пізніше 1 вересня року, що передує плановому, і у п’ятиденний строк подає його разом із фінансово – економічним обґрунтування до міської ради для розгляду та затвердження міською радою в термін до 01 жовтня року, що передує плановому.

3. Складання проекту міського бюджету

3.1. Проект міського бюджету на плановий бюджетний період ґрунтується на показниках, визначених у прогнозі міського бюджету, схваленому у році, що передує плановому.

3.2. З метою забезпечення своєчасного складання проекту міського бюджету, фінансове управління міської ради готує План заходів проекту міського бюджету міста Каховка на відповідний бюджетний рік з використанням форми згідно з додатком 2 до Методичних рекомендацій.

У Плані заходів проекту міського бюджету визначаються заходи з підготовки матеріалів для складання проекту міського бюджету, конкретні терміни подання матеріалів, відповідальні за підготовку матеріалів, інші питання з координації діяльності учасників бюджетного процесу під час складання проекту міського бюджету.

План заходів проекту міського бюджету затверджується виконавчим комітетом міської ради у термін до 01 вересня року, що передує плановому.

3.3. Міністерство фінансів України доводить фінансовому управлінню особливості складання розрахунків до проектів місцевих бюджетів на наступний бюджетний рік.

3.4. Фінансове управління міської ради на підставі аналізу виконання міського бюджету у попередніх та поточному періодах, згідно з типовою формою бюджетних запитів, визначеною Міністерством фінансів України:

- розробляє і доводить у визначений термін до головних розпорядників бюджетних коштів Інструкцію з підготовки бюджетних запитів (далі – Інструкція);

- здійснює попередні розрахунки показників дохідної частини міського бюджету;

- обраховує і доводить граничні показники видатків міського бюджету на плановий бюджетний період, іншу інформацію, необхідну для складання бюджетних запитів.

3.5.Головні розпорядники бюджетних коштів організують розроблення бюджетних запитів для подання фінансовому управлінню міської ради у терміни та порядку, встановлені ним. Головні розпорядники бюджетних коштів забезпечують своєчасність, достовірність та зміст поданих фінансовому управлінню бюджетних запитів, які мають містити всю інформацію, необхідну для аналізу показників проекту міського бюджету, згідно з вимогами фінансового управління.

При розробці бюджетних запитів головні розпорядники бюджетних коштів опрацьовують запити, звернення, пропозиції щодо виділення коштів з міського бюджету і враховують їх у разі доцільності (пропозиції аналізуються на відповідність цілям та завданням міських цільових (комплексних) програм, вимогам щодо ефективності використання бюджетних коштів, тощо) та можливості реалізації за рахунок коштів міського бюджету (виходячи з реальних фінансових можливостей міського бюджету та за умови, що вирішення порушених питань належить до компетенції органів місцевого самоврядування та видаткових повноважень міського бюджету, визначених Бюджетним кодексом України).

3.6. Фінансове управління міської ради на будь-якому етапі складання і розгляду проекту міського бюджету здійснює аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, з точки зору його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів. На основі результатів аналізу, начальник фінансового управління міської ради приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозиції проекту міського бюджету перед поданням його на розгляд виконавчим комітетом міської ради.

3.7. У тижневий строк з дня схвалення Кабінетом Міністрів України проекту закону про Державний бюджет України, Міністерство фінансів України доводить фінансовому управлінню розрахунки прогнозних обсягів міжбюджетних трансфертів, методику їх визначення, організаційно-методологічні вимоги та інші показники щодо складання проектів місцевих бюджетів, а також пропозиції щодо форми проекту рішення про місцевий бюджет (типової форми рішення).

3.8. У тижневий строк з дня прийняття проекту закону про Державний бюджет України у другому читанні, Міністерство фінансів України доводить фінансовому управлінню визначені таким законом показники міжбюджетних відносин (включаючи обсяги міжбюджетних трансфертів) і текстові статті, а також організаційно-методологічні вимоги щодо складання проектів місцевих бюджетів.

У триденний строк з дня отримання документів від Міністерства фінансів України, Департамент фінансів Херсонської обласної державної адміністрації доводить фінансовому управлінню відповідні обсяги субвенцій на здійснення державних програм соціального захисту та інших міжбюджетних трансфертів.

3.9. На підставі інформації, отриманої відповідно до пунктів 3.6-3.8 розділу 3 Бюджетного регламенту, фінансове управляння міської ради готує пропозиції до проекту рішення про міський бюджет міста Каховка.

3.10. Під час підготовки проекту міського бюджету міста Каховка з головними розпорядниками бюджетних коштів здійснюється узгодження показників міського бюджету з метою усунення розбіжностей.

3.11. Підготовлений фінансовим управлінням міської ради проект рішення про міський бюджет міста Каховка подається на схвалення до виконавчого комітету міської ради.

3.12. Разом з проектом рішення про міський бюджет подаються:

1) пояснювальна записка до проекту рішення, яка повинна містити:

а) інформацію про соціально-економічний стан міста і прогноз його розвитку на наступний бюджетний період, покладені в основу проекту міського бюджету;

б) оцінку доходів міського бюджету з урахуванням втрат доходів міського бюджету внаслідок наданих міською радою податкових пільг;

в) пояснення до основних положень проекту рішення про міський бюджет, включаючи аналіз пропонованих обсягів видатків і кредитування за бюджетною класифікацією. Пояснення включають бюджетні показники за попередній, поточний, наступний бюджетні періоди в розрізі класифікації видатків та кредитування бюджету;

г) обґрунтування особливостей міжбюджетних взаємовідносин та надання субвенцій на виконання інвестиційних проектів;

д) інформацію щодо погашення міського боргу, обсягів та умов місцевих запозичень;

2) показники витрат міського бюджету, необхідних на наступні бюджетні періоди для завершення інвестиційних проектів, що враховані в бюджеті, за умови якщо реалізація таких проектів триває більше одного бюджетного періоду;

3) перелік інвестиційних проектів на середньостроковий період;

4) інформація про хід виконання міського бюджету у поточному бюджетному періоді;

5) пояснення головних розпорядників бюджетних коштів до проекту міського бюджету (подаються до постійної комісії з питань планування, бюджету, фінансів та оподаткування Каховської міської ради).

 

4. Розгляд проекту рішення про міський бюджет Каховською міською радою

4.1. Після схвалення виконавчий комітет міської ради надає на розгляд постійних комісій Каховської міської ради проект міського бюджету з відповідними матеріалами.

4.2. Рішенням про міський бюджет визначаються:

1) загальні суми доходів, видатків та кредитування міського бюджету (з розподілом на загальний та спеціальний фонди);

2) граничний обсяг річного дефіциту (профіциту) міського бюджету в наступному бюджетному періоді і міського боргу на кінець наступного бюджетного періоду; граничний обсяг надання місцевих гарантій, а також повноваження щодо надання таких гарантій з урахуванням положень статті 17 Бюджетного кодексу України;

3) доходи міського бюджету за бюджетною класифікацією (у додатку до рішення);

4) фінансування міського бюджету за бюджетною класифікацією (у додатку до рішення);

5) бюджетні призначення головним розпорядникам коштів міського бюджету за бюджетною класифікацією з обов’язковим виділенням видатків споживання (з них видатків на оплату праці, оплату комунальних послуг і енергоносіїв) та видатків розвитку (у додатках до рішення);

6) бюджетні призначення міжбюджетних трансфертів (у додатку до рішення);

7) розмір оборотного залишку коштів міського бюджету;

8) додаткові положення, що регламентують процес виконання міського бюджету.

4.3. Перелік захищених видатків місцевого бюджету визначається на підставі статті 55 Бюджетного кодексу України.

4.4. У рішенні про міський бюджет видатки та кредитування за головними розпорядниками коштів міського бюджету деталізуються за програмною класифікацією видатків та кредитування міського бюджету, за групами функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету та окремими категоріями економічної класифікації видатків бюджету і класифікації кредитування бюджету.

5.Затвердження Каховської міською радою рішення про міський бюджет міста Каховка

5.1.Для забезпечення дотримання принципу публічності та прозорості проект рішення про міський бюджет міста Каховка та матеріали, що до нього додаються, розміщуються на офіційному сайті Каховської міської ради в термін, передбачений нормами Закону України від 13.01.2011 №2939-VІ «Про доступ до публічної інформації».

5.2. При затвердженні міського бюджету Каховською міською радою враховуються:

- обсяги міжбюджетних трансфертів та інші положення (необхідні для формування міського бюджету), затверджені Верховною Радою України при прийнятті проекту закону про Державний бюджет України у другому читанні;

- у першочерговому порядку потреба в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами. Ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи встановлюються, виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань.

5.3. Міський бюджет затверджується рішенням міської ради до
25 грудня (включно) року, що передує плановому.

Якщо до 1 грудня року, що передує плановому, Верховною Радою України не прийнято закон про Державний бюджет України, Каховська міська рада при затвердженні міського бюджету враховує обсяги міжбюджетних трансфертів (освітня субвенція, медична субвенція, базова дотація), визначені у проекті закону про Державний бюджет України на плановий бюджетний період, поданому Кабінетом Міністрів України до Верховної Ради України.

У двотижневий строк з дня офіційного опублікування закону про Державний бюджет України Каховська міська рада приводять обсяги міжбюджетних трансфертів у відповідність із законом про Державний бюджет України.

5.4. Якщо до початку нового бюджетного періоду не прийнято рішення про міський бюджет міста Каховка, виконавчий комітет Каховської міської ради має право здійснювати витрати міського бюджету лише на цілі, визначені у рішенні про міський бюджет міста Каховка на попередній бюджетний період та одночасно передбачені у проекті рішення про міський бюджет міста Каховка на наступний бюджетний період, схваленому виконавчим комітетом Каховської міської ради. При цьому щомісячні бюджетні асигнування міського бюджету сумарно не можуть перевищувати 1/12 обсягу бюджетних призначень, встановлених рішенням про міський бюджет міста Каховка на попередній бюджетний період (крім випадків, передбачених частиною шостою статті 16 та частиною четвертою статті 23 Бюджетного кодексу України, а також з урахуванням необхідності проведення захищених видатків міського бюджету).

До прийняття рішення про міський бюджет міста Каховка на поточний бюджетний період забороняється здійснювати капітальні видатки і надавати кредити з бюджету (крім випадків, пов’язаних із виділенням коштів з резервного фонду міського бюджету та проведенням видатків за рахунок трансфертів з державного бюджету місцевим бюджетам), а також здійснювати місцеві запозичення та надавати місцеві гарантії.

У разі несвоєчасного прийняття рішення про міський бюджет міста Каховка при формуванні надходжень та здійсненні витрат міського бюджету застосовуються норми цього пункту та закону про Державний бюджет України на відповідний бюджетний період (у разі несвоєчасного набрання чинності таким законом - норми пунктів 3-5 частини другої статті 41 Бюджетного кодексу України).

6. Організація виконання міського бюджету

6.1. Виконавчі органи Каховської міської ради забезпечують виконання міського бюджету міста Каховка.

6.2. Загальну організацію і управління виконанням міського бюджету, а також координацію діяльності учасників з питань виконання бюджету здійснює фінансове управління міської ради.

6.3. Міський бюджет виконується за розписом, який затверджується начальником фінансового управління.  У разі необхідності, до затвердження розпису міського бюджету начальником фінансового управління затверджується тимчасовий розпис міського бюджету на відповідний період. Начальник фінансового управління протягом бюджетного періоду забезпечує відповідність розпису міського бюджету встановленим бюджетним призначенням.

6.4. При виконанні міського бюджету застосовується казначейське обслуговування, яке здійснюється органами казначейства України відповідно до статті 43 Бюджетного кодексу України та у Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23 серпня 2012 року № 938, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 вересня 2012 року за №1569/21881.

Казначейство України веде облік усіх надходжень, що належать міському бюджету; здійснює в автоматизованому режимі розподіл платежів між рівнями місцевих бюджетів, розподіл інших платежів, що зараховуються до місцевих бюджетів згідно з вимогами Бюджетного кодексу України, закону про Державний бюджет України та рішенням міської ради про міський бюджет у розмірах, визначених законодавством, та перераховують розподілені кошти місцевих бюджетів за належністю; здійснює розрахунки за міжбюджетними трансфертами, щодня перераховує залишки надходжень на рахунки загального та спеціального фондів міського бюджету; здійснює покриття тимчасових касових розривів міського бюджету за рахунок коштів єдиного казначейського рахунка в установленому законодавством порядку;

Управління Державної казначейської служби України у Каховському районі веде бухгалтерський облік усіх операцій щодо виконання міського бюджету у порядку, встановленому законодавством; здійснює попередній та поточний контроль за цільовим спрямуванням бюджетних коштів; здійснює операції щодо виконання платіжних доручень розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів на підставі підтвердних документів, зареєстрованих бюджетних зобов’язань, відповідно до розпису міського бюджету і кошторисів, планів асигнувань із загального фонду міського бюджету розпорядників бюджетних коштів та/або відповідно до планів використання бюджетних коштів одержувачів бюджетних коштів; здійснює реєстрацію та облік бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів.

За поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, погодженим з фінансовим управлінням, управління Державної казначейської служби України у Каховському районі здійснює повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету.

Платежі, які належать до власних надходжень бюджетних установ, що утримуються за рахунок коштів міського бюджету, та відповідно до законодавства є джерелом формування спеціального фонду міського бюджету, зараховуються на відповідні рахунки для зарахування до спеціального фонду міського бюджету власних надходжень бюджетних установ, відкриті в управлінні Державної казначейської служби України у Каховському районі на ім’я бюджетних установ - розпорядників бюджетних коштів та їх відокремлених структурних підрозділів у розрізі кодів класифікації доходів бюджету відповідно до законодавства.

6.5. Фінансове управління за участю органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, у процесі виконання міського бюджету за доходами здійснює прогнозування і аналіз доходів міського бюджету.

6.6. Податки і збори та інші доходи міського бюджету визнаються зарахованими до міського бюджету з дня зарахування відповідно на єдиний казначейський рахунок та рахунки, відкриті в установах банків державного сектору і не можуть акумулюватися на рахунках органів, що контролюють справляння надходжень бюджету.

Органи, що контролюють справляння надходжень бюджету, забезпечують своєчасне та в повному обсязі надходження до міського бюджету податків і зборів та інших доходів відповідно до законодавства.

6.7. Виконання міського бюджету за видатками та кредитуванням здійснюється за процедурою, визначеною статтями 46-51 Бюджетного кодексу України, постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» та іншими нормативно-правовими документами.

Відповідно до помісячного розпису асигнувань загального фонду міського бюджету за заявками головних розпорядників бюджетних коштів фінансове управління проводить розподіл коштів загального фонду міського бюджету з урахуванням зареєстрованих фінансових зобов’язань (крім оплати праці та нарахувань на заробітну плату та виділення коштів для надання кредитів) та подає управлінню Державної казначейської служби України у Каховському районі розпорядження про виділення коштів загального фонду міського бюджету за встановленою формою на паперових та електронних носіях у розрізі головних розпорядників. Розпорядження про виділення коштів загального фонду міського бюджету затверджується міським головою або, за його дорученням, одним з його заступників (начальником фінансового управління). У розпорядженні зазначаються особові рахунки головних розпорядників або, якщо головні розпорядники міського бюджету не мають мережі підвідомчих установ, зазначаються їх реєстраційні рахунки.

Управління Державної казначейської служби України у Каховському районі здійснює операції щодо виконання платіжних доручень розпорядників бюджетних коштів, оформлених відповідно до вимог законодавства, на підставі підтвердних документів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань та наявних бюджетних асигнувань за видатками міського бюджету.

Відповідно до помісячного розпису спеціального фонду міського бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) та у межах фактичних надходжень до спеціального фонду міського бюджету за заявками головних розпорядників бюджетних коштів фінансове управління проводить розподіл коштів спеціального фонду міського бюджету та подає управлінню Державної казначейської служби України у Каховському районі  розпорядження про виділення коштів спеціального фонду міського бюджету за встановленою формою у розрізі головних розпорядників, які затверджуються міським головою або, за його дорученням, одним з його заступників (начальником фінансового управління). У розпорядженні зазначаються особові рахунки головних розпорядників або, якщо головні розпорядники міського бюджету не мають мережі підвідомчих установ, зазначаються їх реєстраційні рахунки.

Заявки головних розпорядників бюджетних коштів подаються до фінансового управління за установленою ними формами.

Операції з надання кредитів здійснюються шляхом проведення платежів з реєстраційних, спеціальних реєстраційних рахунків кредиторів, відкритих в управлінні Державної казначейської служби України у Каховському районі, відповідно до кошторисів та планів надання кредитів із загального фонду міського бюджету, планів спеціального фонду міського бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) або планів використання бюджетних коштів відповідно до умов кредитних договорів. Відповідно до покладених завдань управління Державної казначейської служби України у Каховському районі контролює цільове спрямування бюджетних коштів на стадії проведення платежу на підставі підтвердних документів, наданих кредиторами.

Процедура повернення кредитів, наданих із загального/спеціального фонду міського бюджету, та сплати відсотків за користування ними здійснюється відповідно до рішення про міський бюджет та/або окремих нормативно-правових актів та кредитного договору.

6.8. Ведення бухгалтерського обліку виконання міського бюджету та порядок закриття рахунків міського бюджету після закінчення бюджетного періоду здійснюються з урахуванням положень статей 56 і 57 Бюджетного кодексу України.

6.9. Для забезпечення якісного виконання міського бюджету за доходами, своєчасного фінансування запланованих видатків, виконання гарантійних зобов’язань міської ради фінансовим управлінням складається План заходів щодо організації виконання  міського бюджету міста Каховка відповідно до додатку 3 Методичних рекомендацій.

План заходів затверджується виконавчим комітетом Каховської міської ради у термін до 01 лютого поточного бюджетного року.

 

7. Внесення змін до рішення про міський бюджет міста Каховка

7.1.До рішення про міський бюджет міста Каховка вносяться зміни у таких випадках:

1) необхідності приведення обсягів міжбюджетних трансфертів у відповідність із законом про Державний бюджет України (у випадку його несвоєчасного прийняття);

2) якщо в процесі виконання бюджету зміна обставин вимагає менших бюджетних асигнувань головним розпорядникам бюджетних коштів, фінансове управління готує пропозиції про зменшення відповідного бюджетного призначення міського бюджету. Виконавчий комітет Каховської міської ради у двотижневий строк подає до Каховської міської ради пропозиції про зменшення відповідних бюджетних призначень міського бюджету;

3) якщо після прийняття рішення про міський бюджет повноваження на виконання функцій, завдань або надання послуг, на яке надано бюджетне призначення, передається відповідно до законодавства від одного головного розпорядника бюджетних коштів до іншого головного розпорядника бюджетних коштів, дія бюджетного призначення не припиняється і застосовується для виконання тих самих функцій чи послуг іншим головним розпорядником бюджетних коштів, якому це доручено;

4) необхідності розподілу залишку коштів загального та спеціального фондів (крім власних надходжень бюджетних установ) міського бюджету (за результатами річного звіту про виконання міського бюджету за попередній бюджетний період на підставі офіційного висновку фінансового управління міської ради про обсяг залишку коштів загального та спеціального фондів міського бюджету);

5) перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду міського бюджету (на підставі офіційного висновку фінансового управління про перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду міського бюджету). Факт перевиконання дохідної частини загального фонду міського бюджету визнається за підсумками першого кварталу та наступних звітних періодів з початку поточного бюджетного періоду на підставі офіційних висновків міського фінансового управління за умови перевищення доходів загального фонду міського бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів), врахованих у розписі міського бюджету на відповідний період, не менше ніж на 5 відсотків. Факт недоотримання доходів загального фонду міського бюджету визнається на підставі офіційного висновку фінансового управління за підсумками квартального звіту в разі недоотримання доходів загального фонду міського бюджету, врахованих у розписі міського бюджету на відповідний період, більше ніж на 15 відсотків;

6) перерозподілу бюджетних призначень між головними розпорядниками бюджетних коштів (за наявності відповідного обґрунтування);

7) внесення змін до показників Закону України про Державний бюджет України, зокрема, в частині взаємовідносин з місцевими бюджетами;

8) в інших випадках, передбачених Бюджетним кодексом України.

7.2. За обґрунтованим поданням головного розпорядника коштів міського бюджету фінансове управління міської ради здійснює перерозподіл видатків за економічною класифікацією в межах загального обсягу його бюджетних призначень по загальному та спеціальному (за винятком власних надходжень бюджетних установ) фондах, а по тих статтях, які затверджуються рішенням міської ради, тільки на підставі змін, внесених до рішення.

7.3. Рішення про внесення змін до міського бюджету ухвалюються Каховською міською радою.

7.4. Забороняється без внесення змін до рішення про міський бюджет міста Каховка збільшення бюджетних призначень за загальним та спеціальним фондами міського бюджету на:

1) оплату праці працівників бюджетних установ за рахунок зменшення інших видатків;

2) видатки за бюджетними програмами, пов’язаними з функціонуванням органів місцевого самоврядування, за рахунок зменшення видатків за іншими бюджетними програмами.

7.5. Підготовка і подання на розгляд міської ради проектів рішень про внесення змін до рішення про міський бюджет міста Каховка може здійснюватися суб’єктами подання проектів рішень, визначеними Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" та Регламентом Каховської міської ради, за умови наявності відповідних розрахунків і детальних обґрунтувань.

7.6.Проект рішення про внесення змін до рішення про бюджет міста Каховка може розглядатись у міські раді лише у разі наявності офіційного експертного висновку фінансового управління міської ради, окрім випадків, коли проект рішення розроблений фінансовим управлінням і поданий на розгляд Каховській міській раді виконавчим комітетом міської ради. Такий висновок має містити інформацію щодо повноти та достовірності даних, викладених у фінансово-економічному обґрунтуванні, впливу проекту рішення на показники бюджету (з обов’язковим визначенням вартісної величини такого впливу), можливостей фінансового забезпечення у відповідному бюджетному періоді, відповідності законам, що регулюють бюджетні відносини, та пропозиції щодо його розгляду.

7.7. Розгляд проекту рішення про внесення змін до рішення про міський бюджет міста Каховка у Каховській міській раді здійснюється за процедурою, визначеною Регламентом Каховської міської ради з урахуванням вимог цього розділу.

8.Підготовка та розгляд звіту про виконання міського бюджету і прийняття рішення щодо нього

8.1. Звітність про виконання міського бюджету визначається відповідно до вимог, встановлених щодо звітності про виконання Державного бюджету України у статтях 58-61 Бюджетного кодексу України.

Управління Державної казначейської служби у Каховському районі складає та подає фінансовому управлінню міської ради фінансову та бюджетну звітність про виконання міського бюджету міста Каховка, крім звіту про виконання плану за штатами і контингентами, за встановленими формами.

8.2. Органи, що контролюють справляння надходжень бюджету, подають фінансовому управлінню міської ради відповідні звіти, передбачені частиною третьою статті 59 та частиною третьою статті 60 Бюджетного кодексу України, стосовно міського бюджету міста Каховка:

1) про фактичні надходження податків і зборів та інших доходів бюджету;

2) про податковий борг;

3) про суми надміру сплачених грошових зобов’язань платників податків та суми платежів, які сплачені та будуть нараховані в наступних звітних періодах;

4) про суми списаного податкового боргу - не пізніше 35 днів після закінчення кварталу;

5) про розстрочені і відстрочені суми податкового боргу і грошових зобов’язань платників податків - не пізніше 35 днів після закінчення кварталу;

6) про суми наданих податкових пільг, включаючи втрати доходів бюджету від їх надання, - не пізніше 50 днів після закінчення кварталу і не пізніше 70 днів після закінчення року.

8.3. Квартальний та річний звіти про виконання міського бюджету міста Каховка подаються до Каховської міської ради виконавчим комітетом Каховської міської ради в двомісячний строк після завершення відповідного бюджетного періоду. Перевірка річного звіту здійснюється постійною комісією з питань планування, бюджету, фінансів та оподаткування Каховської міської ради, після чого Каховська міська рада затверджує річний звіт про виконання міського бюджету або приймає інше рішення з цього приводу.

8.4. Для забезпечення своєчасної підготовки річного звіту по мережі, штатах та контингентах, пояснювальної записки до річного звіту про виконання міського бюджету міста Каховка фінансовим управлінням щороку готується План заходів щодо організації роботи з підготовки річної звітності про виконання  міського бюджету міста Каховка за відповідний бюджетний період згідно з додатком 4 Методичних рекомендацій.

План заходів затверджується виконавчим комітетом Каховської міської ради у термін до 25 грудня року, що наступає за звітним.

 

9. Забезпечення доступності інформації про міський бюджет

9.1. Фінансове управління міської ради забезпечує публікацію:

- рішення про міський бюджет міста Каховка. Рішення про міський бюджет міста Каховка оприлюднюється не пізніше ніж через десять днів з дня його прийняття у газетах, визначених Каховською міською радою;

- квартальних та річного звітів про виконання міського бюджету міста Каховка.

9.2. Інформація про виконання міського бюджету міста Каховка підлягає обов’язковій публікації не пізніше 1 березня року, що настає за роком звіту, у газетах, визначених Каховською міською радою.

Інформація про виконання міського бюджету має містити показники міського бюджету за загальним та спеціальним фондами про доходи (деталізовано за видами доходів, які забезпечують надходження не менше 3 відсотків загального обсягу доходів міського бюджету) та про видатки і кредитування (деталізовано за групами функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету), фінансування, а також показники про стан міського боргу та надання місцевих гарантій. Такі показники наводяться порівняно з аналогічними показниками за відповідний період попереднього бюджетного періоду із зазначенням динаміки їх зміни.

Публічне представлення інформації про виконання міського бюджету міста Каховка відповідно до показників, бюджетні призначення щодо яких затверджені рішенням про міський бюджет, здійснюється до 20 березня року, що настає за звітним. Інформація про час і місце публічного представлення такої інформації публікується разом з інформацією про виконання міського бюджету.

9.3. Головні розпорядники бюджетних коштів здійснюють публічне представлення інформації про виконання бюджетних програм, у тому числі досягнення цілей державної політики у відповідній сфері діяльності, формування та/або реалізацію якої забезпечує головний розпорядник бюджетних коштів, у межах бюджетних програм за звітний бюджетний період - до 15 березня року, що настає за звітним, та публікують оголошення про час та місце проведення публічного представлення такої інформації.

9.4. Головні розпорядники бюджетних коштів оприлюднюють шляхом розміщення на своїх офіційних сайтах або в інший спосіб відповідно до Закону України   «Про доступ до публічної інформації»:

- інформацію про цілі державної політики у відповідній сфері діяльності, формування та/або реалізацію якої забезпечує головний розпорядник бюджетних коштів, та показники їх досягнення в межах бюджетних програм за звітний бюджетний період - до 15 березня року, що настає за звітним;

- паспорти бюджетних програм на поточний бюджетний період (включаючи зміни до паспортів бюджетних програм) - протягом трьох робочих днів з дня затвердження таких документів;

- звіти про виконання паспортів бюджетних програм за звітний бюджетний період - протягом трьох робочих днів після подання річної бюджетної звітності;

- звіти про хід реалізації державних інвестиційних проектів за формою, встановленою Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, - один раз на півріччя (рік), до 20 числа місяця, наступного за звітним періодом;

- результати оцінки ефективності бюджетних програм за звітний бюджетний період - у двотижневий строк після подання річної бюджетної звітності.

9.5. Інформація про міський бюджет, визначена цим пунктом, оприлюднюється з додержанням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» в частині оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних.

Умови та порядок забезпечення доступу до інформації про використання коштів міського бюджету міста Каховка визначаються  Законом України «Про відкритість використання публічних коштів».


Секретар ради                          В.В.Мироненко